צמד לווינאלדום, דמפריס בישל פעמיים: הולנד גברה 1:3 על בוסניה

שחקני נבחרת הולנד | John Thys - Pool/Getty Images

האורנג' השיגו ניצחון בכורה בעידן דה בור ועלו זמנית לראש בית א' בדרג A בליגת האומות. קשר ליברפול הבקיע צמד מהיר, דפאי סגר את הסיפור, פריביאק רק צימק. טורקיה גברה 2:3 על רוסיה, ווילס ניצחה את אירלנד

(גודל טקסט)

המחזור החמישי של ליגת האומות קרוב לסיומו ועוד לפני המשחקים איטליה נגד פולין, בלגיה מול אנגליה וגם של ישראל בצ'כיה, הולנד רשמה ניצחון ראשון בעידן פרנק דה בור עם 1:3 על בוסניה. במקביל טורקיה השיגה 2:3 על רוסיה ו-ווליס ללא ראיין גיגס על הקווים ניצחה 0:1 את אירלנד.

צפו בכל השערים

הולנד – בוסניה 1:3

למרות שתי תוצאות תיקו בליגת האומות, בהולנד ידעו שניצחון על בוסניה יעלה אותם לפחות באופן זמני למקום הראשון בבית ועלו ל-0:2 תוך פחות  מרבע שכה ביוהאן קרויף ארנה בזכות צמד של ג'ורג'יניו ווינאלדום. זה התחיל בכניסה לעומק ובעיטה מקרוב בדקה השישית ממסירה של דנזל דומפריס ובדקה ה-14, כבש את השני וגם הפעם לא התקשה יתר על המידה בזכות בישול מצוין של סטיבן ברחאוס בראשו. בדקה ה-55 דפאי כבש את השלישי, גם הפעם מכדור רוחב נפלא של דומפריס שרשם בישול שני והותיר את חלוץ ליון מול השער החשוף והאורחת התכבדה בשער ניחומים לאחר שמונה דקות של סמייל פרבליאק.

שחקני נבחרת הולנד | ANP Sport via Getty Images

ווילס – אירלנד 0:1

 הדרבי הבריטי קירב את המארחת לדרג A. ללא המאמן ראיין גיגס, על הקווים של ווילס עמד רוברט פייג' (מאמן הנבחרת הצעירה) והוביל אותה לניצחון, כאשר כרגע היא במקום הראשון בבית ותפגוש ברביעי את פינלנד לקרב על הפסגה. האירים, מנגד, המשיכו את הקמפיין הזוועתי, בו טרם ניצחו ומחזיקים בשתי נקודות בלבד בחמישה משחקים. המשחק היה מאוזן יחסית, ושער הניצחון הגיע בדקה ה-67 כאשר הגבהה מהאגף הימני מצאה את ראשו של גארת' בייל שנגח לרוחב הרחבה וממש סמוך לקו השער דייויד ברוקס המשיך בקלות לרשת. בייל, אגב, פתח בהרכב והשלים 90 דקות בפעם השלישית בלבד ב-2020. ג'ף הנדריק האירי הורחק בדקה ה-90+4 בכרטיס צהוב שני.

שחקני ווילס חוגגים | Nick Potts/PA Images via Getty Images

טורקיה – רוסיה 2:3

 איזה משחק משוגע קיבלנו באיסטנבול. הרוסים עלו ליתרון מהיר כבר בדקה ה-11 משער של דניס צ'רישב, אך לצערם אנדריי סמנוב הורחק בדקה ה-24 אחרי שביצע עבירה כשחקן אחרון והותיר את נבחרתו בעשרה שחקנים בשלב מוקדם. שתי דקות בלבד עברו מהאדום וקינאן קרמן איזן. ג'נגיז אונדר קבע מהפך ו-1:2 לטורקים בדקה ה-32. סנק טוסון כבש בפנדל והעלה את טורקיה ל-1:3 בדקה ה-52, וחמש דקות לאחר מכן נקבעה תוצאת המשחק כשדאלר קוזיאייב צימק.

שחקני טורקיה חוגגים | OZAN KOSE/AFP via Getty Images

תוצאות נוספות
בולגריה – פינלנד 2:1
אלבניה – קזחסטן 1:3 – צפו בשער המשוגע של אביקן מחצי מגרש
בלארוס – ליטא 0:2
גאורגיה – ארמניה 2:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי