רוברטסון כשיר, קלארק: "זה בידיים שלנו, מכירים טוב את ישראל"

סטיב קלארק | Ian MacNicol/Getty Images

מאמן נבחרת סקוטלנד אישר שמגן ליברפול וטירני ייקחו חלק במשחק בנתניה והוסיף: "יודע שאנשים לא סופרים את היריבה שלנו, אבל מדובר בקבוצה עם הרבה שחקנים מסוכנים. מצפים למשחק קשה מחר"

(גודל טקסט)

אוהדי הכדורגל בסקוטלנד חווים את הימים הטובים ביותר שלהם ב-25 השנים האחרונות, זאת לאחר שביום חמישי האחרון הנבחרת הלאומית שלהם העפילה ליורו 2020 בעקבות ניצחון נגד סרביה בגמר פלייאוף העלייה. מחר (רביעי, 21:45) יעלו הבריטים לכר הדשא באצטדיון נתניה ויתמודדו מול ישראל, אותה נבחרת שהם הדיחו בדרך למשחק העלייה לאליפות אירופה.

לקראת מחזור הנעילה של ליגת האומות, מאמן סקוטלנד סטיב קלארק אמר: "יודע שאנשים רבים כלל לא סופרים את ישראל ואומרים שהיא לא הנבחרת הכי חזקה בבית שלנו, אבל מדובר בקבוצה טובה, עם שחקנים מסוכנים מאוד. כל המשחקים מול ישראל היו צמודים".

"זה בידיים שלנו. את ישראל אנחנו כבר מכירים היטב" הוסיף קלארק. "את האחרון ניצחנו מולה ניצחנו רק בפנדלים ולפני כן היה תיקו ולפני כן זה היה ניצחון לכל נבחרת. אנחנו מצפים ללילה קשה. ראיתי אותם משחקים בצ'כיה וישראל שיחקה טוב מאוד".

אנדי רוברטסון ושחקני סקוטלנד
נבחרת סקוטלנד. "זה בידיים שלנו" | Craig Williamson/SNS Group via Getty Images

מבחינת הסגל, המאמן אישר כי שני המגנים הבכירים שלו – אנדי רוברטסון מליברפול וקיירן טירני מארסנל – כשירים וייקחו חלק במשחק. "רוצים להמשיך ולהתקדם. בכדורגל אתה לא רוצה לעמוד במקום כשכולם עוברים לידך. זה מה שקרה כאן בעשרים השנים האחרונות המוזרות, ואנחנו לא רוצים שזה יקרה לנו עוד" סיכם המנג'ר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי