ז'ואאו פליקס כבש: "בחורות שולחות לי תמונות עירום"

ז'ואאו פליקס
ז'ואאו פליקס | Gettyimages

החלוץ הפורטוגלי שנחשב ליורשו של כריסטיאנו רונאלדו מושך את תשומת ליבן של כל הקבוצות הגדולות ביבשת, למרות שסעיף השחרור שלו עומד על 120 מיליון יורו. על חברה: "אני עדיין צעיר, יש זמן לכל דבר"

(גודל טקסט)

ז'ואאו פליקס נחשב ליורשו העתידי של כריסטיאנו רונאלדו, ואחרי שכבש שלושער במדי בנפיקה בניצחון 2:4 על פרנקפורט בליגה האירופית התגברו הידיעות על כך שקבוצות בכירות באירופה רוצות אותו. בין היתר הוזכרו  יובנטוס, מנצ'סטר יונייטד, ריאל מדריד, ברצלונה ובאיירן מינכן. לפי העיתון "טוטו ספורט" ראשי יובה אמורים להיפגש עם סוכנו ז'ורז' מנדש כדי לבחון את האפשרות לרכוש אותו למרות שסעיף השחרור שלו כרגע עומד על 120 מיליון יורו. פליקס הביע בעבר את רצונו לשחק ובעיקר להתאמן לצידו של כריסטיאנו רונאלדו ואמר: "זו תהיה חוויה ענקית ללמוד מרונאלדו באימונים. זה חלום שלי מאז שהייתי ילד".

מאמנו ברוזו לאז'ה מנסה לשמור את השחקן בן ה-19 עם רגליים על הקרקע כשביקש מהתקשורת לא להגזים: "אל תהפכו אותו עדיין לגיבור על", אבל מהסטטיסטיקה של הפורטוגלי אי אפשר להתעלם. הסטטיסטיקה מספרת שפליקס שיחק העונה 36 משחקים בכל המסגרות בבנפיקה, כבש 15 שערים ובישל עוד תשעה. הוא כובש בממוצע עד כה שער כל 151 דקות. אתמול הוא כיכב עם שער ושני בישולים במהלך נצחונה של בנפיקה מול ויטוריה והחזיר את קבוצתו למקום הראשון.

מחוץ לכדורגל ההצלחה של החלוץ במגרשים עוזרת לו גם עם בחורות. בראיון טלוויזיה עם אחד המגישים הפופולארים בפורטוגל, רוי מאריה פגו, אמר פליקס: "ההצלחה שלי בכדורגל עוזרת לי גם עם בחורות. הן שולחות לי תמונות שלהן ברשתות החברתיות אפילו בעירום". לשאלה אם הוא רוצה למצוא חברה עם ים ההצעות שיש לו מבחורות אמר: "האמת שאני צעיר ויש לי זמן לכל דבר".


FULL TIME!

Benfica 4-2 Frankfurt..

Tonight was all about the 19-year-old João Félix

• 3 shots on target
• 3 goals
• 1 assist
• WhoScored Rating: 9.9/10

The youngest player ever to score a Europa League hat-trick.

The world at his feet.. pic.twitter.com/YDFURCG38m

— Próxima Jornada (@ProximaJornada1) 11 באפריל 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי