ספורטינג תשנה את שמה של מחלקת הנוער ל"אקדמיית כריסטיאנו רונאלדו"

כריסטיאנו רונאלדו | Julio Azevedo / Icon Sport via Getty Images

CR7 זכה לכבוד בלתי רגיל. אחת מקבוצות הנוער הגדולות בפורטוגל והיחידה שגידלה שני שחקנים שזכו בכדור הזהב, החליטה להנציח את שמו של כוכב יובנטוס בדרך מיוחדת להפליא

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו הוא ללא ספק אחד השחקנים הגדולים בכל הזמנים. הפורטוגלי השיג לאורך הקריירה אינספור תארים קבוצתיים ואישיים – חמש זכויות בליגת האלופות, חמש נוספות בכדור הזהב ומלך שערי המפעל הבכיר ביבשת בכל הזמנים הם רק חלק מהרפרטואר הבלתי ייאמן שלו.

היום (שני) רונאלדו יכול לזקוף לעצמו הישג מכובד לא פחות שרק מעטים יכולים להתפאר בכך, כאשר קבוצתו המקצועניות הראשונה, ספורטינג ליסבון, שינתה את שמה של מחלקת הנוער שלה ל"אקדמיית כריסטיאנו רונאלדו". בהודעת המועדון הסבירו כי המטרה היא לשמש השראה לילדים הצעירים דרך הנצחת אגדות המועדון.

רונאלדו שהגיע לאקדמיית הנוער של הקבוצה מבירת פורטוגל בגיל 12, עבר את כל השלבים והגיע עד לקבוצה הבוגרת ב-2002. תוך עונה נמכר למנצ'סטר יונייטד בסכום של 19 מיליון יורו ומשם הכל היסטוריה, אך CR7 מעולם לא שכך מאיפה הוא בא ותמיד דאג לתרום למועדון מבחינה כלכלית שנים לאחר עזיבתו, וכעת ספורטינג גומלת לו על כך.

יש לציין כי ספורטינג לסיבון נחשבת לאחת מקבוצות הנוער הבכירות בפורטוגל שבכל שנה מעלה מספר רב של שחקנים שמשתלבים בקבוצות השונות בליגת הבכירות. בנוסף לכך ספורטינג היא האקדמיה היחידה בעולם שהעלתה לקבוצה הבוגרת שני שחקנים שזכו בכדור הזהב – לואיס פיגו וכריסטיאנו רונאלדו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי