קלופ לא מרוצה ממניולה, לוטש עיניים לג'ק באטלנד

באטלנד. כנראה שלא יגיע בינואר
באטלנד. כנראה שלא יגיע בינואר | צילום: Gettyimages

ליברפול מתכוננת לחלון חודש ינואר. המאמן: "אין לי הסכם עם דורטמונד"

(גודל טקסט)

יורגן קלופ וליברפול יפגשו היום (ראשון) את סוונזי סיטי (18:05, שידור ישיר בספורט1) כאשר בקופ מקווים לראות ניצחון לאחר שליברפול ניצחה רק משחק ליגה אחד בשלושת החודשים האחרונים באנפילד.

 

בתוך כך פורסם שיורגן קלופ מחפש בכל מחיר מחליף לסימון מניולה והשם החם הבא הוא, שוער סטוק סיטי ג'ק באטלנד שמחירו מוערך ב-20 מיליון ליש"ט. קלופ סבור שהשוער הנחשב לצעיר הכי טוב בליגה ונכלל בנבחרת אנגליה עשוי להיות להיט באנפילד. קלופ רוצה שהשוער בן ה-22 יחליף את מיניולה שיש לו בעיה ביציאה לכדורי גובה ועל כך התריע בעבר גם ברנדן רוג'רס.

 

 

קלופ גם הבהיר שיש לו ברשימה שחקנים של בורוסיה דורטמונד ואין לו אף הסכם סודי עם קבוצתו לשעבר שהוא לא ינסה לרכוש אותו. קלופ כבר עובד 53 ימים מאז נכנס לתפקידו ועסוק כל העת בבחינת הסגל שיש לו ואת מי צריך להביא בינואר. באטלנד יכול להגיע כנראה רק בקיץ 2016 ולא בחלון ההעברות הקרוב. גם הבלם נבן סובוטיץ' מדורטמונד, לוקס פישצ'ק וסוון בנדר שלא משחקים הרבה העונה בדורטמונד ברשימת הרכש של קלופ.

 

סובוטיץ'. ישדרג את ההגנה? (gettyimages)

 

המנג'ר אמר: "יש לי יחסים טובים עם דורטמונד והשחקנים שלה, אבל אין לי שום התחייבות לא לרכוש מהם".

 

הגרמני שהגיע כמו הוריקן למועדון החל להבין את המציאות בליברפול ואסר על השחקנים לדבר בכלל על אפשרות לזכות באליפות העונה, למרות שהליגה נראית פתוחה מתמיד וכמה ניצחונות יעלו אותם לתוך ארבעת הראשונות.

 

ליברפול ניצחה במנצ'סטר סיטי ובצ'לסי וסחטה תיקו מטוטנהאם בלונדון והוכיחה שיש לה פוטנציאל, אבל קלופ רוצה שהשחקנים יתנהלו בפרופיל נמוך.

 

קלופ. "אין הסכם סודי" (gettyimages)

 

"יש לי קצת ניסיון בזכייה בתארים. לא ניסיון גדול, אבל קטן", אמר. "אני יודע מה עוזר ומה לא עוזר. לדבר על דברים שאין לנו השפעה עליהם זה מיותר. אנחנו שש נקודות מהמקום הרביעי וצריך לעבוד קשה. בואו נראה היכן נהיה במאי. אם הייתי חושב שזה יעזור הייתי חושב על אליפות בשש בבוקר עד חמש בערב כל יום. זה עוזר באפס אחוז, זה אפילו לא חלום".

 

דניאל סטארידג' ופליפה קוטיניו ימשיכו להיעדר, אבל קלופ בונה על היכולת הטובה של כריסטיאן בנטקה שכיכב בניצחון על בורדו 1:2. על סטארידג' שפצוע ללא הרף אמר המאמן: "אם הוא רוצה לחזור לשחק בקבוצה ובנבחרת הוא חייב ללמוד לשחק עם כאבים".

 

קלופ גם הגן על לוקאס לייבה הקשר הברזילאי של ליברפול שספג ביקורות בשנים האחרונות ואמר: "הוא שחקן חשוב מאוד לליברפול. זה טוב מאוד עבורו שאני הגעתי. אני אוהב שחקנים מסוגו. הוא יכול להיות הרבה יותר דומיננטי במשחקו ולזה אנחנו מכוונים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי