תפס אמריקה? פלקאו עשוי לעבור לארה"ב

פלקאו
פלקאו | צילום: GettyImages

הקולומביאני של צ'לסי על הכוונת של קולומבוס קרו: "מחכים לראות מה יחליט"

(גודל טקסט)

רדאמל פלקאו שיחק רק פעמיים במדי צ'לסי מאז הצטרף אליה ביולי האחרון ממונאקו, זאת אחרי עונת השאלה דומה ומאכזבת בנצ'סטר יונייטד. ז'וזה מוריניו טען בקיץ שהוא מאמין שיוכל להפוך את החלוץ הקולומביאני למה שהיה בעבר במדי אתלטיקו מדריד, אבל טעה גם בנושא זה. 

למרות שפלקאו היה מעדיף להישאר באירופה ולעבור לקבוצה אחרת בינואר הקרוב, מתברר שהקולומביאני קיבל חבל הצלה מקבוצת ה-MLS קולומבוס קרו. פדריקו היגוואין, חלוץ  בן 31 ששיחק איתו בעבר בריבר פלייט, נשאל על ההתעניינות בחברו לשעבר, והשיב: "הלוואי שנתאחד שוב ב-MLS. הוא יכול להיות כאן כוכב על ולשחק ברמה הכי גבוהה הנדרשת בליגה". 

"עכשיו אנחנו מחכים לראות מה תהיה הבחירה שלו", הוסיף שחקן קולומבוס קרו. "לפעמים הקבוצה עוזרת לך כי היא משחקת טוב וזה יכול לקרות במקרה שלו. לפעמים הוא יכול לעזור לקבוצה אליה הוא מגיע. מה שבטוח הוא שאנחנו מדברים על חלוץ פנטסטי שלדעתי סבל מפציעה קשה והגיע לשחק בקבוצות הלא נכונות". 

כדורגלן פורטלנד טימברס, הארגנטיני דייגו ואלרי ששיחק עם פלקאו בפורטו, הוסיף: "רוצה מאוד שהוא יחליט להצטרף ל-MLS בגלל שיש לנו מערכת יחסים טובה עוד מפורטו. אני משוכנע, בגלל שאני מכיר אותו טוב, שהוא היה רוצה לחיות בארצות הברית ולשחק כאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי