ואן חאל: "זה השבוע הכי גרוע שלי בכדורגל האנגלי"

ואן חאל עם גיגס. דיכאון שיסתיים בתואר?
ואן חאל עם גיגס. דיכאון שיסתיים בתואר? | צילום: Gettyimages

ההולנדי חיפש נחמה: "יש לנו סגל לאליפות". וגם: הכישרונות שעשויים להצטרף

(גודל טקסט)

"זה היה השבוע הכי גרוע שלי בכדורגל האנגלי מאז הגעתי", הודה לואיס ואן חאל אחרי ה-2:1 לבורנמות' העולה החדשה. הצ'ריז הראו להולנדי כיצד אפשר גם לשחק כדורגל מהנה והובילו להגדלת מפלס הלחץ באולד טראפורד.

 

יונייטד הודחה מליגת האלופות ואיבדה ארבע נקודות בשני משחקי הליגה האחרונים. מצבת הפציעות אולי מהווה תירוץ, אך כשמדובר במועדון גדול – זה לא באמת תירוץ. "אני לא אחד שמפסיד הרבה משחקים ברצף. זה היה שבוע קשה", הוסיף.

 

 

ההולנדי טען שלא העיר לדויד דה חאה על הטעות שלו בשער הראשון אחרי שספג שער מכדור קרן ואמר: "במחצית לא דיברתי איתו בכלל. דיברתי עם השחקנים מה לעשות מחצית שנייה כדי לנצח. כל שוער יכול לטעות פעם, אבל בחצי שני הוא התאושש ועשה עבודה פנטסטית".

 

"יש לנו את הסגל שיכול לקחת אותנו לאליפות, אבל המצב לא קל. אנחנו חייבים להתאושש וזה קשה, כי קבוצה כמו יונייטד לא מפסידה פעמיים רצוף רבה פעמים. עלינו להישאר מאוחדים ולנסות לנצח את המשחק הבא נגד נוריץ' אחרת יהיה קשה. גם השחקנים שלי מאוד מאוכזבים. קשה להכין קבוצה אחרי כאלה הפסדים, אבל הכי חשוב שהשחקנים מוכנים לעשות הכל לנצח".  

 


דה חאה. למרות הכל לא ספג אש (Gettyimages)

 

פתרון באופק? "רק עבודה קשה ואימונים. אותה עבודה שעשיתי 25 שנה בכדורגל. אין דרך אחרת", העיד.

 

מנג'ר בורנמות', אדי האו, שהעלה את הקבוצה מהליגה הרביעית לפרמיירליג הודה: "אני לא מאמין שיהיה לנו שבוע טוב מזה. לנצח את צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד ברצף זה מטורף. אני גאה בשחקנים שלי".

 

מי שעלול להיעדר כעת אצל השדים האדומים הוא ג'סי לינגארד שיצא כשהוא מדדה ועשוי להחמיץ את התקופה הקרובה.

 

 

 

בתוך כך, פורסם שיונייטד פתחה במו"מ עם חלוץ פ.צ. ציריך, נישאן בורקהארט בן ה-16 המשווה לתיאו וולקוט. גם ארסנל, סאות'המפטון וצ'לסי רצו בו גם. יונייטד רוצה את קשר אייאקס, חואן פאמיליה-קסטיז'ו והאמריקאי הצעיר, מאט אולוסונדה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי