מוריניו ליונייטד? "יש הצעות שלא מסרבים להן"

מוריניו ביציע בברייטון. יבקר רק חברים
מוריניו ביציע בברייטון. יבקר רק חברים | צילום: Gettyimages

"המיוחד" לא מעוניין במנוחה ומחכה להצעה הנכונה, עדיף מצמרת הפרמיירליג

(גודל טקסט)

ז'וזה מוריניו לא נח לרגע אחרי פיטוריו ואמרלמקורבים: "יש הצעות שלא דוחים אם הן מגיעות". במשרדי ההימורים היחס למינויו של המיוחד למנג'ר מנצ'סטר יונייטד עומד על 8 ל-11. ה"סאנדיי סטאר" פרסם שז'וזה מוריניו השתנה לחלוטין העונה. אחד מכוכבי הקבוצה אמר לעיתון: "מהרגע הראשון של העונה הוא לא היה אותו מוריניו וגם לא באימונים. ההרגשה היתה שהפיטורים האלה יגיעו מתחילת העונה, כי זה לא היה אותו מנג'ר ואין לנו מושג מה גרם לכך".

 

במקביל, עוזרו סטיב הולנד שניהל את המשחק בו גברה צ'לסי 1:3 על סנדרלנד אמר: "יש כמה קבוצות גדולות שרוצות אותו. הוא אדם שזקוק ורוצה לעבוד כל הזמן בכדורגל. הוא לא מאלה שישבו עכשיו בבית חצי שנה".

 

 

ביום שישי כשמוריניו בא לקחת את חפציו מקובהאם איש מראשי הנהלת צ'לסי לא שוחח איתו ולא נפרד ממנו כולל המנג'ר המקצועי מייקל אמנלו. לטענת רבים אמנלו הפציר כל העת באברמוביץ' לפטר את מוריניו ולא היו יחסים טובים ביניהם. אמנלו התראיין לכל כלי התקשורת באנגליה כשחיוך על פניו והודיע שהדבר נעשה גלל יחסים גרועים בין לבין השחקנים. הפרידה של מוריניו היתה רק באנשי הצוות של קובהאם אותם חיבק על אחד בתורו ורבים בכו.

 

למרות שדידייה דרוגבה חזה במשחק לצידו של חוס הידינק המנג'ר החדש שחתם עד סיום העונה בהנהלת צ'לסי נמסר שאין תוכניות למינויו של דרוגבה כרגע כעוזר מאמן.

 

דייגו סימאונה מאמן אתלטיקו מדריד שנמצא ברשימת המועמדים לתפקיד המנג'ר לא שלל זאת על הסף וכשנשאל על כך ענה: "אין תגובה".

 


דרוגבה והידינק. יעבדו יחד? (Gettyimages)

 

"המיוחד" צפוי לחזור לפורטוגל לכמה ימים לבקר את אביו החולה שהתאושש משבץ, אך מעבר לכך לא רוצה לצאת למנוחה. הולנד שניהל את המשחק ללא המנג'ר סיכם: "אם השחקנים ימשיכו לשחק כך אין שום סיבה לשרוק להם בוז".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי