ב-21:45: ארסנל מחכה לסיטי במרדף אחרי לסטר

ונגר. אנחנו היחידים שניצחנו את לסטר
ונגר. אנחנו היחידים שניצחנו את לסטר | צילום gettyimages

התותחנים ללא סאנצ'ס, אוזיל וז'ירו יפתחו. אגוארו ודה בריינה ממול

(גודל טקסט)

ארסנל תארח את מנצ'סטר סיטי (21:45, שידור ישיר בספורט1 וב-HD) למשחק שיכול היה להיות על שש נקודות בקרב האליפות אלמלא ההפתעה העצומה שנקראת לסטר.

עם זאת שתי הקבוצות מקוות שהספסל הקצר ימנע מהשועלים להמשיך בקצב הרצחני שלהם, וכשהן מסתכלות על היריבות הקבועות למאבק, ארסן ונגר ומנואל פלגריני יכולים לחייך. צ'לסי עדיין בתחתית, מנצ'סטר יונייטד בצלילה וליברפול מאכזבת.

"בעבר לשחקנים שלי לא היתה את המנטליות לזכות באליפות וכיום יש להם", אמר ונגר לקראת המשחק, "ההישג שלנו מול אולימפיאקוס מראה שיש לנו אופי. אנחנו גם הקבוצה היחידה שניצחה את לסטר. זכינו פעמיים רצופות בגביע וגם זה מראה על אופי".

ניצחון של התותחנים יסגור את הפער מלסטר לשתי נקודות ויותיר את הסיטיזנס ארבע נקודות מאחור. "בליגה שלנו הכל פתוח, זה לא כמו בספרד שם יש רק את ריאל וברצלונה", אמר ונגר ורמז: "למרות שאני לא אוהב לעשות רכש בינואר, הסגל קצר ואין לנו ברירה. אני גם יודע מי השחקנים שאני רוצה להביא".

בתקשורת כבר הוזכרו שמותיהם של קשר לסטר ריאד מאחרז, קשר אינטר מרסלו ברוזוביץ', קשר סאות'המפטון ויקטור ווניימה, קשר פ.ס.ז' אדריאן ראביו וחלוץ לברקוזן,  חאבי הרננדס.

דויד סילבה, כוכב סיטי, התייחס ליכולת של מסוט אוזיל שנרכש ב-42.5 מיליון ליש"ט מריאל מדריד ומציג העונה יכולת מדהימה: "יש ביני לבינו הרבה דברים מקבילים. שנינו עם רגל שמאל, אנחנו חיים על אסיסטים ולקח לנו זמן להתאקלם. לי זה לקח חודשיים, לו זה לקח יותר".

סילבה. "לאוזיל לקח יותר זמן להתאקלם" (Gettyimages)

לצערו של ונגר, סילבה בכושר, סרחיו אגוארו חוזר אחרי פציעה. כאשר השניים משחקים ביחד יכולת הכיבוש של סיטי בעלייה. סילבה: "לפני שנתיים זכינו בשני תארים ובעונה שעברה לא לקחנו אף תואר, אבל יכול להיות שהעונה ניקח כמה".

בארסנל אלכסיס סאנצ'ס חזר לאימונים, אך לא ייכלל בסגל. גם מייקל ארטטה התאמן. בלם סיטי, וינסנט קומפני, שוב ייעדר. פטר צ'ך יקווה לסיים משחק 170 בליגה ללא ספיגת שער וזה יהיה שיא פרמיירליג חדש. דיוויד ג'יימס אוחז בשיא עם 169 משחקים על האפס.

ארסנל הפסידה רק משחק אחד מ-18 אחרונים נגד הסיטי באמירויות, אבל ניצחה רק אחד בששת המשחקים האחרונים.

הרכבים

ארסנל: צ'ך, ביירין, מרטסאקר, קוסיילני, מונריאל, פלאמיני, ארון ראמזי, אוזיל, קמפבל, וולקוט, ז'ירו.

מנצ'סטר סיטי: הארט, סאנייה, אוטמנדי, מנגלה, קולארוב, פרננדיניו, טורה, דלפ, סילבה, דה בריינה, אגוארו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי