וולקוט: "אוזיל שחקן שרואה דברים שאחרים"

שחקני ארסנל חוגגים. העונה שלהם?
שחקני ארסנל חוגגים. העונה שלהם? | צילום: AFP

החלוץ התמוגג מהגרמני שרשם כבר 15 בישולים העונה. סאנצ'ס ימשיך להיעדר

(גודל טקסט)

ארסנל  התקרבה אמש (שני) ללסטר אחרי שגברה 1:2 על מנצ'סטר סיטי, ניצחון שהוא בעיקר יוקרתי. בשבת שתי הקבוצות יוצאות למשחקים לא קלים. לסטר תשחק באנפילד מול ליברפול וארסנל בסט. מארי מול סאות'המפטון שזקוקה לנקודות.

 

התותחנים נראים בשלים לאליפות בצל הדהירה של לסטר שעשויה להיעצר מתישהו. מסוט אוזיל מסתמן כשחקן הבולט של התותחנים העונה ורשם כבר 15 בישולים בליגה. כבר כעת הוא מוזכר כאחד מהמועמדים לזכות בתואר שחקן השנה לצידם של שני כוכבי לסטר, ריאד מחרז וג'יימי ורדי. אוליבייה ז'ירו המשיך בעונה המצוינת שלו וכבש את שערו ה-51 בארסנל, ה-10 בליגה העונה והשביעי בארבעה משחקים אחרונים בכל המסגרות.

 

 

תיאו וולקוט שיבח בסיום את אוזיל: "הוא שחקן מדהים שרואה דברים שאחרים לא רואים. כשיש לך שחקן מיוחד שיודע לתת מסירות מיוחדות כאלה אתה יודע שהחיים שלך הולכים להיות קלים יותר. הוא פשוט נותן המון לקבוצה ועוזר בצד ההגנתי שלה".

 

ארסן ונגר החמיא לשחקניו: "זה היה משחק מכריע עבורנו. הראנו סדר וכמה דקות של כדורגל מבריק וכשהיה צריך להחזיק מעמד עשינו זאת. אתה צריך במשחק כזה שחקן אחד כמו אוזיל שימסור את הכדורים".

 

 

 

"ידענו להחזיק מעמד והאופי הזה יכול להוליך אותנו להישגים העונה", הוסיף המנג'ר.

 

למרות הניצחון האכזבה הגיעה מכיוונו של אחד מכוכבי הקבוצה, אלכסיס סאנצ'ס שנפצע שוב באימונים ויחזור רק בתחילת ינואר. ונגר קיווה שהוא יוכל כבר לשבת על ספסל ארסנל, אבל עכשיו הוא יחמיץ כנראה את שלושת המשחקים הבאים.

 

באשר לסיטי המנג'ר מנואל פלגריני נראה עכשיו כמי שיודע שהג'וב שלו עומד לקראת סיום למרות שיש לו חוזה לעוד 18 חודשים והצל של פפ גווארדיולה כבר בעקבותיו. במועדון לא יסכימו לכך שסיטי לא תזכה באליפות השנה.

 


ז'ירו מחלק נשיקות וקורע רשתות (AFP)

 

"לא הגיע לנו להפסיד. החזקנו יותר בכדור והיו לנו יותר הזדמנויות לכבוש. אני מרוצה מכך שלא ויתרנו עד לרגע האחרון. יש עוד 63 נקודות בקופה. בדרך בה שיחקנו מחצית שנייה יש סיבה להיות אופטימיים", ציין הצ'יליאני. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי