"ואן חאל יסיים את דרכו גם אם לא יתפטר"

ואן חאל. המתקפה בתקשורת האנגלית נמשכת
ואן חאל. המתקפה בתקשורת האנגלית נמשכת | צילום: AFP

נמשכת המתקפה על מנג'ר יונייטד. קוסטה והזאר ייעדרו באולד טראפורד?

(גודל טקסט)

עיתוני אנגליה סגרו הבוקר חשבון עם לואי ואן חאל על כך שביקש מהעיתונאים שיבקשו ממנו סליחה במסיבת העיתונאים השבוע. "הסאנדיי סטאר" כתב על משקל "איש מת מהלך" את הכותרת "אדום פנים מהלך", אחרי שואן חאל האדים מעצבים במהלך ההפסד לסטוק 2:0. 

העיתון "סאנדיי מייל" סגר אף הוא חשבון ואחרי שכתב שזה המאזן הכי גרוע של היונייטד מזה 54 שנה, שאל את ואן חאל "מי צריך עכשיו לבקש סליחה?". עוד כותרת בעיתון שכוונה לריאן גיגס שישב ליד ואן חאל מכסה את פניו: "עדיין מרוצה שלקחת את הג'וב, ריאן?". מאז עונת 1961/62 יונייטד לא הפסידה ארבעה משחקים רצופים בליגה. 

אפילו אחיו של ריאן גיגס, רודרי שהסתכסך עם אחיו בעבר לאחר שגילה כי ראיין בילה עם אשתו, צייץ בטוויטר: "ואן חאל לנהג שלו: תתחיל להתניע". 

 


 

"הסאן" כתב שוויין רוני איבד את כל הקרדיט שלו בעיני ואן חאל וכי הוא כבר לא שחקן הרכב אוטומטי. אפילו חברת ההימורים "פאדי פאואר" הפסיקו את ההימורים על פיטורי ואן חאל מכיוון שהם סבורים שהוא יפוטר בוודאות. ריאן גיגס נחשב למועמד המוביל להחליפו עם יחס של 1 ל-2 בסוכנויות. היחס למוריניו? רק 8 ל-13. 

באשר לרצף ההפסדים ההיסטורי, סר בובי צ'רלטון שהיה במשחק אתמול בבריטניה סטאדיום נכלל באותה קבוצה שהפסידה ארבעה משחקים ב-1961. יונייטד סיימה את העונה ההיא במקום ה-15 תחת המנג'ר האגדי מאט באזבי. 

 

מחר יכולה להיות אולי ההזדמנות האחרונה של ואן חאל כמנג'ר מנצ'סטר יונייטד אם הוא לא יילך בעצמו עוד היום. השדים האדומים יארחו את צ'לסי באולד טראפורד (19:15, שידור ישיר בספורט2). 

 

החדשות היחידות הטובות עבור ההולנדי, הן שצ'לסי תגיע בלי שני כוכביה הגדולים. דייגו קוסטה שקיבל פירגונים מחוס הידניק כבש אתמול צמד בתיקו 2:2 נגד ווטפורד, אבל הוצהב פעם חמישית העונה ולא יוכל לשחק. גם אדן הזאר שלא היה בשיאו העונה עשוי להחמיץ את המשחק בגלל פציעה. הוא נראה צולע אחרי המשחק. 

 

מנג'ר צ'לסי, חוס הידינק אמר בסיום במשחק שהוא מאושר לראות את קוסטה חוזר לכושר, אבל טען: "עכשיו יהיה לי כאב ראש גדול את מי להרכיב בחוד נגד יונייטד. קוסטה היה מרוכז במה שהוא טוב וזה להיות מסוכן מאוד בהתקפה. זה חשוב לא לבזבז אנרגיה מיותרת והוא עשה זאת כשכבש שני שערים מושלמים. זה חבל שאחרי הופעה כזאת אנחנו נצטרך לשחק בלעדיו אחרי 48 שעות".

קוסטה. ייעדר במשחק מול השדים האדומים (AFP)

הידינק השאיר את הזאר מחוץ להרכב כמו שעשה ז'וזה מוריניו העונה, אבל הסיבה היתה שהבלגי נפצע במשחק האחרון של מוריניו בהפסד 2:1 ללסטר. הזאר החליף את פדרו רבע שעה לסיום וכשהוכשל ברחבה, בפנדל שאוסקר החמיץ, נפגע בשנית. "הוא התאמן רק פעמיים ואנחנו בכל זאת מקווים שיהיה כשיר למשחק נגד יונייטד", הוסיף המנג'ר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי