1:2 דרמטי לטוטנהאם משער של סון עם העקב

סון. שער דרמטי
סון. שער דרמטי | צילום: Gettyimages

הקוריאני הכניע את ווטפורד בדקה ה-89 ונצמד לצמרת. 3:4 ענק לסטוק על אברטון

(גודל טקסט)

היא עשתה צרות לליברפול וגם לצ'לסי, העולה החדשה ואחת מהפתעות העונה, ווטפורד הוכיחה שהיכולת שלה לא מקרית, אך בסופו של דבר נכנעה 2:1 לטוטנהאם משער דרמטי לקראת הסיום.

                         

המשחק היה צמוד לכל אורכו כשכל אחת מהקבוצות כובשת שער אחד. לאמלה (19) הבקיע ראשון כשאיגלו (41) איזן לקראת המחצית. אך אף אחד לא הכין את האוהדים למה שיקרה בשתי הדקות האחרונות של של הזמן החוקי

 

 

הצרעות רצו להבטיח ניצחון בדרבי מול הקהל הביתי ותקפו את שערו של הוגו לוריס. בדקה ה-88 בן ווטסון ניסה להכריע את המשחק כשהפיע את השוער בבעיטת קרן, אך הצרפתי הצליח להדוף ברגע האחרון והוציא את קבוצתו למתפרצת. טריפייר הרים כדור לסון, שספק היה בנבדל פסיבי, הקוראני לא התבלבל ושלח עם העקב את הכדור בין רגליו של גומס ולרשת.

 

זה בהחלט היה מבחן אופי לשחקני הספרס, אך מאוריציו פוצ'טינו בהחלט יכול להיות גאה בבחורים שלו שנצמדו לחבורת הצמרת והתרחקו מקריסטל פאלאס שנאבקת איתה על המקום הרביעי בטבלה. ווטפורד תחפש את הנקודות במקום אחר.

 

מהלך המשחק:

דקה 18

טוטנהאם עולה ליתרון 0:1: ווטפרוד איבדו כדור במרכז המגרש, לאמלה לקח אותו כל הדרך אל הרחבה ולא התבלבל מול גומס.


לאמלה. איפה היית בשנה שעברה? (gettyimages)

דקה 41

ווטפורד משווה ל-1:1: איגאלו ניצל טעות בהגנת הספרס ודחק את הכדור לשערו של לוריס.


איגאלו. דחק את השוויון (gettyimages)

דקה 63

אקה ניסה להגיע לכדור אך פגע לא במתכוון בברכו של לאמלה, השופט לאחר התייעצות החליט להוציא המגן באדום ישיר.


אקה. לא מבין את החלטת השופט (gettyimages)

דקה 88

ווטסון ניסה לפתיע את לוריס ובעט כדור מסובב מנקודת הקרן. הכדור חדר לשער, אך הצרפתי הצליך להדוף אותו לפני שעבר את קו השער במלוא היקפו.

דקה 89

טוטנהאם עלתה ליתרון 1:2: הספרס ניצלו את מחאות המארחים ויצאו להתקפה מתפרצת, טריפייר הרים כדור לרחבה, גומס הדף לא טוב וסון כבש עם העקב את השער הדרמטי.


סון. עם העקב (gettyimages)

 

אברטון – סטוק 4:3

משחק מטורף בגודיסון פארק בין שתי קבוצות אמצע טבלה.חרדאן שאקירי כבש את השער הראשון במשחק בדקה ה-16, אבל רומלו לוקאקו השווה עבור המקומיים בדקה ה-22. שאקירי השלים צמד בדקה ה-45 וקבע את תוצאת המחצית, 1:2 לאורחים.

 

שחקני סטוק חוגגים. משחק משוגע (gettyimages)

 

לוקאקו המשיך את הכושר הנהדר שלו ובדקה ה-64 השווה את התוצאה ל-2:2, שער 11 ב-10 משחקים של החלוץ. ג'רארד דאולופאו קבע 2:3 בדקה ה-71, אבל המילה האחרונה הייתה שייכת לחבורה של מארק יוז, שהשוותה בזכות שער של חוסלו בדקה ה-80 והשלימה מהפך דרמטי בזכות פנדל בדקה ה-90 של מרקו ארנאוטוביץ'.

 

ווסט ברומיץ' – ניוקאסל 0:1

קרב תחתית חם בהות'ורנס, כשהמגפייז ניסו לטפס מעל הקו האדום, אך נכנעו לשער מאוחר של המארחים  וראו איך יתר יריבותיה לתחתית בורחות ממנה. הבאגיס צברו עוד שלוש נקודות ליום סגריר.

 

רוברט אליוט שוערה הקבוע של הקבוצה, הוסר ברגע האחרון מהסגל בשל מחלה ובין הקורות עמד קארל דארלוו בהופעת הבכורה שלו. זאת לא תהיה הופעה שירצה לספר עליה לנכדים משום בדקה ה-78 ביצע טעות קריטית ואפשר לפלטשר לכבוש את שער הניצחון.

 

נוריץ' – אסטון וילה 0:2

הכנריות השיגו נקודות חשובות בתחתית לאחר שגברו על האחרונה בטבלה והתאוששו מה-3:0 לטוטנהאם מהמחזור האחרון. ג'ונתן האוסון כבש עבור המארחים בדקה ה-24 ודיומרסי אמבוקאני קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-87. הוילנס במקום האחרון בטבלה ומאבק ההשרדות שלהם הולך ונהיה קשה יותר ויותר לאחר שהם עם 18 משחקי ליגה ללא ניצחון..

 

קיסטל פאלאס – סוונזי 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי