ב-14:30: החגיגה ממשיכה עם ווסטהאם – ליברפול

מה באמת קורה שם? קלופ וסטארידג'
מה באמת קורה שם? קלופ וסטארידג' | צילום: Gettyimages

קלופ: "אין לי דבר נגד סטארידג', אני מנסה להחזיר אותו לכשירות מלאה"

(גודל טקסט)

הסיבוב השני של הפריימרליג ייפתח עם המשחק המסקרן באפטון פארק בין ווסטהאם לליברפול (14:30, שידור ישיר בספורט2). המרסיסיידרס מגיעים בכושר טוב לאחר שני ניצחונות 0:1 על לסטר וסנדרלנד משני שערי ניצחון של כריסיטיאן בנטקה, ולמרות שהיכולת לא הייתה גדולה עם האוכל מגיע גם התיאבון, וקיים רצון לגמול לפטישים על ה-3:0 בסיבוב הקודם באנפילד.

 

מאמן האדומים, יורגן קלופ, הכחיש לפני המשחק שקיימים יחסים מתוחים בינו לבין דניאל סטארידג', זאת לאחר הביקורות הרבות שהשמיע על פציעותיו של החלוץ. הגרמני טען בין היתר שהאנגלי לא יודע לשחק עם כאב ולא שומע לרופאיו שטוענים שהכל אצלו בסדר, ובתחילת השבוע אף עקץ אותו כשאמר: "בכל פעם שאנחנו שואלים אותו אם הכל בסדר הוא אומר שכן, ומשחק ונפצע".

 

 

ערב המשחק מול הפטישים הבטיח קלופ לאוהדים שאין לו דבר וחצי דבר נגד סטארידג': "כל מה שאני מנסה לעשות זה להחזיר אותו למצב כשירות מלא. הוא התאמן בצורה טובה ועכשיו צריך לראות איך הוא יגיב". לפי ההשערות, יתכן שסטארידג' יכלל בסגל של ליברפול היום. "אני רוצה אותו בשיא הכושר, אבל צריך לחשוב טוב לגביו. לדעתי הכי טוב עבורו לחזור לשחק רק עוד שבועיים", אמר.

 

סטארידג' שיחק רק שישה משחקים העונה ונראה שקלופ היה מעדיף שישחק נגד סטוק סיטי בחצי גמר גביע הליגה בהמשך השבוע. בלוח המשחקים של ליברפול לינואר יש שבעה משחקים, והמאמן מודע לעובדה שזה יכול להיות החודש המכריע עבור הקבוצה. כנראה שסטארידג' ובוודאות ג'ורדן הנדרסון וגם ג'יימס מילנר ימשיכו להיעדר בגלל פציעות. בנטקה יעלה שוב בחוד.

 

טוב מאוזיל? פאייה (gettyimages)

 

פאייה חוזר אצל ווסטהאם

מן העבר השני, מגיעים הפטישים לאחר שניצחו ביום שני 1:2 את סאות'המפטון, ניצחון שהגיעה אחרי חמש תוצאות תיקו רצופות. המאמן הקרואטי סלאבן ביליץ' אמר שהוא מאושר מחזרתו של דימיטרי פאייה, הקשר התוקף שנרכש ממארסיי הקיץ והיה פצוע מאז ה-7 בנובמבר בקרסולו.

 

"פאייה לא פחות טוב ממסוט אוזיל", הצהיר המאמן על השחקן שנרכש ב-10.7 מיליון ליש"ט ממארסיי: "אנשים שכחו ממנו רק בגלל שהיה פצוע. הוא מדורג שני בליגה בבישולים למרות שלא שיחק זמן רב. ברור שאני אוהב את אוזיל, אין מנג'ר או אוהד כדורגל שלא מעריך אותו, אבל פאייה עבורי לא פחות מוכשר".

 

הקרואטי הבהיר שקבוצתו לא מתכננת רכש בינואר, מכיוון שהפצועים שחוזרים עבורו הם כמו רכש. בנוסף לכך, הבהיר המאמן שאנדי קארול לא יימכר: "הוא נשק חשוב עבורנו ואני מתכוון להשתמש בו".

 

לא הולך לשום מקום. קארול (gettyimages)

 

הרכבים משוערים:

ווסטהאם: אדריאן, טומקינס, קולינס, אוגבונה, קרסוול, קויאטה,  נובל, אנטוניו, לאנסיני, ולנסיה, קארול.

ליברפול: מיניולה, קליין, לוברן, סאקו, מורנו, אלן, לוקאס, קאן, לאלאנה, קוטיניו, בנטקה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי