ב-16:50: יונייטד – סוונזי. משחק אחרון לואן חאל?

יפרד לשלום? ואן חאל
יפרד לשלום? ואן חאל | צילום: Gettyimages

ההולנדי שרוצה להחתים חלוץ גילה כי חשש מתחרות בין ואן פרסי וצ'יצ'אריטו

(גודל טקסט)

לואי ואן חאל יקבל הזדמנות נוספת להבטיח את הישארותו במנצ'סטר יונייטד לפחות עד סיום העונה, כאשר סוונזי סיטי נוטלת המאמן תגיע לאולד טראפורד (16:50, שידור ישיר בספורט2). קשה לראות מצב בו היו"ר אד וודוורד ישאיר את ההולנדי במקרה ויפסיד.

 

לפי הפרסומים, LVG התחנן בפני הנהלת השדים האדומים להקציב סכום יפה על מנת להחתים חלוץ בחלון ההעברות. כאשר נשאל המאמן האם הוא מתכוון לבצע רכש הוא השיב שאין חובה לעשות זאת, אך יתכן כי הוא ירצה לרכוש חלוץ. ב-25 משחקיה האחרונים כבש יונייטד רק 25 שערים.

 

 

ההולנדי מקווה ששנת 2016 תשנה את מזלו ורוני, מרסיאל וממפיס דפאי יתחילו להבקיע, אבל הוא לא סומך על המזל ורוצה חיזוק. ואן חאל אמר שעונת 2015 הייתה מצוינת עבור הקבוצה למעט דצמבר: "יש לנו את האיכות הנדרשת, אבל כרגע השחקנים לא מרוכזים", תירץ. יחד עם זאת, עד כה העונה כבשו האדומים 22 שערי ליגה, וקיים סיכוי לא נמוך שהשיא השלילי של 58 השערים מעונת 2004/5 יישבר.

 

 

בגזרת המועמדים לחוד, אלשנדרו פאטו הוא השם המוכר והבולט מכולם, אך הוא לא היחיד. בינתיים הושב מהשאלה קצרה בפרסטון נורת' אנד וויל קין בן ה-22. ג'יימס ווילסון יישאר כנראה בברייטון וימשיך להיאבק עם תומר חמד על חולצת ההרכב.

 

כאשר ואן חאל נשאל אם לא טעה כאשר שחרר בקיץ לא פחות מחמישה חלוצים, השיב באורח מוזר שהוא לא אוהב שיש תחרות בין שחקנים כמו חאבייר הרננדס לרובין ואן פרסי אלא אמון בין השחקן למנג'ר. צ'יצ'אריטו המקסיקני כבש 19 שערים ב-22 משחקים במדי לברקוזן העונה, בדיוק כמו כל חלוצי היונייטד ביחד, ונבחר חודשיים ברציפות ל"שחקן החודש". ואן חאל גם לא התרגש משחרורם של רובין ואן פרסי ואדנן ינוזאי. "אולי זו טעות מצידי שלא סמכתי על תחרות בין חלוצים, אבל נהגתי כך כל הקריירה".

 

קרטיס רוצה להמשיך לנצח

בתוך כך המנג'ר הזמני של סוונזי סיטי, אלן קרטיס, שרשם שלושה ניצחונות עם הברבורים והוציא אותם מאזור הירידה ישמח להעמיק את המשבר של יונייטד עם ניצחון רביעי רצוף, שיכול אף לגרום לפיטוריו של ואן חאל.

 

יש לו מוטיבציה לנצח. קרטיס (gettyimages)

 

"הייתי בן 13 או 14 כשהייתי במבחנים ביונייטד כשהכוכבים היו ג'ורג' בסט ובובי צ'רלטון", סיפר קרטיס. "ראיתי איזה נוער איכותי יש להם וכל מה שרציתי זה ללכת הביתה ו-ויתרתי על ההזדמנות. יש לי סיבה מספיק טובה לרצון לנצח אותם".

 

קרטיס הוסיף: "ניצחנו אותם בשלושת המפגשים האחרונים ובגביע האנגלי. נראה לי שאם ננצח שוב הם ירצו לבטל את המשחק נגדנו להבא".

 

הרכבים משוערים:

מנצ'סטר: דה חאה, יאנג, סמולינג, בלינד, דארמיאן, קאריק, שניידרליין, מאטה, הררה, מרסיאל, רוני.

סוונזי: פביאנסקי, רנג'ל, פרננדס, וויליאמס, טיילור, קי, קורק, ראת'לג', סיגורדסון, מונטרו, איו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי