בצ'לסי מקווים שדרוגבה יעשה סדר בקבוצה

דרוגבה. ממתינים לבואו
דרוגבה. ממתינים לבואו | צילום: Gettyimages

הרוחות בלונדון ממשיכות להתלהט לאחר תקרית בין אוסקר לדייגו קוסטה

(גודל טקסט)

השקט היחסי שהשתרר בצ'לסי אחרי בואו של חוס הידינק התפוגג אתמול (חמישי) לאחר שאוסקר הברזילאי ודייגו וקוסטה הלכו מכות באימון. שחקני הקבוצה וצוות המאמנים נאלצו להפריד בין השניים, אך מאוחר יותר טענו כי הם "חברים טובים".

 

בצ'לסי הכחישו שהשניים החליפו מהלומות, אבל לדברי עדי ראייה קוסטה רדף אחרי אוסקר, אחרי שזה תיקל אותו בחריפות, והלם שלוש פעמים. אנשי צ'לסי טענו שהשחקנים התחבקו והתנשקו אחרי שהתפייסו ואוסקר ניסה בטוויטר לשדר עסקים כרגיל.

 

 

בעיתון "הסאן" הלכו במפתיע עם הטענה של אוסקר וקוסטה שהם חברים והראו סידרת תמונות שלהם המראה איך השניים חוגגים ביחד שערים. מדובר בשני ברזילאים למרות קוסטה קיבל אזרחות ספרדית ומשחק עבור נבחרת ספרד.

 

 

יחד עם זאת, עיתוני אנגליה כתבו הבוקר שיש בעיה גדולה בצ'לסי. המחנות של השחקנים בחדר ההלבשה מאיימים לקרוע את הקבוצה מבפנים ובצ'לסי מחכים עם סטופר ביד לבואו של דידיה דרוגבה שאמור להיות עוזר המאמן של הידינק כדי שיעשה סדר בחדר ההלבשה וישלים בין השחקנים.

 

העיתון "מירור" כתב שאחרי האימון ניסו קוסטה ואוסקר להשלים ולהראות שהכל בסדר, אבל המכות מגלות שמתחת לפני השטח יש עדיין בלאגן גדול. הידינק זקוק לדרוגבה שצריך עדיין להשתחרר מחוזהו במונטריאול אימפקט כדי שזה ירגיע את השחקנים. ההולנדי אמר שדרובה ינתב את העצבים שיש עדיין בקרב שחקני צ'לסי למטרה אחת – לנצח את היריבות שלהם. בעיתון נכתב: "אם השחקנים יראו על מהגרש אותה עוצמה כמו שהראה קוסטה במכות צ'לסי תחזור מהר מאוד לצמרת".

 

טרי. רמז על הבעיות (gettyimages)

 

ג'ון טרי רמז אחרי הניצחון השבוע על קריסטל פאלאס על הבעיות כשאמר שהשחקנים קיימו שיחה ביניהם והחליטו על אחדות, אבל זה התפוצץ אתמול באימון. לפני שלושה שבועות היה אירוע דומה כשססק פברגאס נכנס בצ'רלי מוסונדה שחקן הנוער של הקבוצה.

 

בצ'לסי לא מוציאים מכלל אפשרות שהם יחליטו להיפטר מקוסטה הנחשב לאיש הבעייתי בחדר ההלבשה ודייגו סימאונה הצהיר שלא תהיה לו בעיה להחזיר את קוסטה לאתלטיקו מדריד, אבל אם החלוץ ימשיך להשתפר על כר הדשא בצ'לסי ישאירו אותו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי