בכיוון הפוך: ליברפול חטפה 3:0 מווטפורד

קלופ
קלופ | צילום: Gettyimages

צמד לאיגאלו. קלופ עם מאזן גרוע משל רוג'רס. סאנצ'ס פלורס עם ניצחון רביעי ברצף

(גודל טקסט)

אוי קלופ, אוי קלופ. לפני חודשיים וחצי מונה הגרמני למאמנה של ליברפול בתקווה לצאת לדרך חדשה, אך אין חדש תחת השמש והיום קבוצתו הובסה 3:0 אצל ווטפורד הנהדרת.

 

12 נקודות הצליח להשיג העונה ברנדון רוג'רס לפני שפוטר לאחר שמונה משחקים, אך מאזנו של קלופ לא שונה: המשחק בווטפורד היה שמיני שלו. והמאזן: 12 נקודות גם כן, וסך הכל 24 במקום התשיעי. הקבוצה שלו פספסה הזדמנות גדולה להיצמד לדבוקת הקבוצות שמוליכה את הטבלה.
 

אווירת כריסמס ליד לונדון (gettyimages)

 

יהיה זה עוול גדול להתייחס רק לצד אחד במשחק שהתקיים בויקארג' רואד, כי הייתה גם מנצחת, ועוד איזו מנצחת. ווטפורד דילגה על משוכה נוספת וביססה את מעמדה במקום השביעי עם 28 נקודות, מרחק נקודה בלבד מהמקום שמוליך לליגת האלופות. היא עשתה את זה בזכות אחד החלוצים הלוהטים בליגה: אודיון איגאלו, שעם צמד שערים כבש את שעריו ה-11 וה-12 העונה במשחק רביעי ברציפות.

 

נקודה בלבד מהמקום הרביעי (AFP)

 

אבל עוד לפני שהניגרי כבש צמד, ווטפורד עלתה ליתרון כבר בדקה השנייה. אדם בוגדן ההונגרי, שעלה בהרכב במקום סימון מינולה הפצוע, שמט ברשלנות כדור קרן כבר בדקה השנייה וניית'ן אקה דחק מקרוב. טענות של שחקני ליברפול על עבירה שכביכול בוצעה על השוער לא זכו למענה.

 

קיקה פלורס מודה לאוהדים, אקה וגומס שמחים (gettyimages)

 

המופע של החלוץ הלוהט התחיל בדקה ה-15, לאחר שהוא הצליח להשתלט באומנות על מסירה של דיניי, לא נבהל משקרטל ובעט פנימה. מנקודה זו התפתח משחק מעניין: ליברפול תקפה אך לא הייתה מדויקת, ומן העבר השני הצרעות ניסו להמשיך לעקוץ.


הצרעות הצליחו לעקוץ (gettyimages)

 

ככל שהמשחק התקדם המרסיסיידרס שלחו יותר ויותר שחקנים קדימה, אולם העצבים שיחקו תפקיד מרכזי והם לא הצליחו לצמק את התוצאה. לבסוף, בדקה ה-85, מורנו איבד כדור במרכז המגרש, המארחים יצאו למתפרצת מהירה בסיומה נגח איגאלו את השני מקרוב וקבע את תוצאת המשחק: 0:3 מדהים.

קבלת פנים חמה בויקארג' רואד (gettyimages)

 

מהלך המשחק:

 

דקה 2

0:1 לווטפורד! בכורה פשוט נוראית לבוגדאן! השוער לא הצליח לתפוס כדור קרן פשוט, השמיט אותו על קו השער ו-אקה המושאל מצ'לסי דחק מחצי מטר.



מחאות לא יעזרו (AFP)

אקה חוגג (gettyimages)

דקה 10

קוטיניו פרץ מצד שמאל לתוך הרחבה, הגיע עד לקו השער והעביר כדור רוחב מסוכן – ההגנה הרחיקה לקרן.

דקה 11

קוטיניו השתלט על כדור מחוץ לרחבה, ניער את השומר שלו ובעט לשער – גומס קלט. ליברפול מתקרבת.

דקה 15

0:2 לווטפורד!!! מי היה מאמין?? דיניי השתלט על כדור במרכז המגרש ושלח אותו קדימה לאיגאלו. הסקורר הצליח להתגבר על שמירה חזקה של שקרטל, ומימין לשמאל שלח את הכדור פנימה. מדהים. זהו המשחק הרביעי ברציפות בו החלוץ הלוהט כובש וזהו שער הליגה ה-11 שלו.


איגאלו משתלט על הכדור רגע לפני הבעיטה (AFP)

וחוגג עם החברים (gettyimages)

דקה 23

נתון מעניין: אם משחקי הפריימרליג היו מסתיימים העונה במחצית, ווטפורד הייתה מוליכה את הטבלה עם 27 נקודות.


עבדי שומר צמוד על מורנו. אולי צמוד מדי (gettyimages)

דקה 32

ליברפול כמעט סופגת שער נוסף בגלל עוד טעות של בוגדן! השוער שנראה חסר ביטחון לחלוטין ניסה לאגרף כדור, אך הוא פגע ישר בראשו של איגאלו. הכדור הגיע לחוארדו, שמתוך הרחבה הפגיז את השער – הפעם השוער היה במקום והדף לקרן.

דקה 41

שקרטל הפצוע לא יכול להמשיך. קלופ מהמר ומכניס במקומו את אוריגי. אמרה צ'אן ירד אחורה לעמדת הבלם.


שקרטל שרוע (AFP)

דקה 42

כמעט שער נוסף מקרן. הכדור הורם בצורה מסובבת לכיוון השער, הפעם בוגדן הציל

דקה 45

מחצית בויקארג' רואד. ליברפול נראית רע ואם היא לא תתעורר מהר היא לא תצליח לחזור למשחק. ווטפורד לעומתה משחקת בצורה רגועה ושקולה, ומצליחה להגיע למצבים. השער השלישי שלה קרוב הרבה יותר מאשר שער מצמק.


יורגן קלופ וקיקה סנצ'ז פלורס צופים במשחק (AFP)

דקה 47

מורנו קיבל כדור נהדר מהנדרסון בתוך הרחבה בצד שמאל, ומזווית קשה בעט לרשת החיצונית.

דקה 48

אוריגי השתלט על כדור בתוך הרחבה מצד ימין ובעט לשער – גומס קלט. ליברפול עלתה למחצית השנייה בטירוף!


אוריגי משתלט על הכדור ליד בריטוס (gettyimages)

דקה 58

קצב טוב בויקארג' רואד. ליברפול חסרת שקרטל שולחת הרבה שחקנים קדימה ומגיעה לרחבה לעיתים קרובות, אך מן העבר השני משאירה מעט שחקנים מאחורה ונראית חדירה. לא יהיה מופרך להמר שהשער השלישי קרוב!

דקה 59

איגאלו סיבסב את כל ההגנה האדומה, חדר מצד שמאל והגיע כמעט עד השער. הוא העביר כדור לתוך דבוקת השחקנים שהייתה על קו השער, אף אחד לא הצליח להשתלט על הכדור ולבסוף הכדור יצא לקרן. 

דקה 62

חצי הזדמנות לליברפול, ששלחה לא פחות משבעה שחקנים קדימה: כדור שהורם מצד ימין עבר את כל ההגנה והגיע למורנו, שהיה חופשי לחלוטין בצדה השמאלי של הרחבה. הספרדי חצי בעט חצי הרים, והכדור יצא החוצה.

דקה 63

כמעט 0:3! איגאלו קיבל מסירה מדודה, סאקו החליק והניגרי מצא את עצמו לבד מול בוגדן. זה היה צריך להיות השלישי, אבל הפעם השוער הציל את המרסיסיידרס.

דקה 72

צ'אן "הבלם", השתלט על כדור חוזר במרחק 20 מטרים מהשער והפגיז – גומס הדף לקרן.

דקה 85

0:3!!!! וואו! זה חתום, סגור ונעול. איבוד כדור רשלני של מורנו במרכז המגרש הוביל להתקפה מהירה של המארחים. ואלון בראמי קיבל את הכדור בצד ימין, הרים לרחבה, סאקו לא הצליח לכסות את איגאלו שנגח מקרוב לרשת.


איגאלו כובש (AFP)


ורץ לחגוג. בוגדן יודע שזה גמור (gettyimages)

במשחק נוסף סיימה ווטסהאם ב-0:0 בחוץ עם סוונסי. הפטישים עם תיקו 0:0 שלישי ברציפות כאשר מדובר בפעם הראשונה שקבוצה בפרמייר-ליג רושמת את הרצף המדובר. אחרי 17 משחקים, הקבוצה מלונדון נמצאת במקום השמיני בטבלה עם 24 נקודות, חמש נקודות ממנצ'סטר יונייטד הנמצאת במקום החמישי. המארחים עם 15 נקודות, שתי נקודות פחות מניוקאסל, שנמצאת מעל לקו האדום.      

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי