קלופ: "התקרבנו לצמרת? אנחנו 9 נקודות מהפסגה"

קלופ. התעמת עם אלרדייס בעקבות התיקול של לנס
קלופ. התעמת עם אלרדייס בעקבות התיקול של לנס | צילום: AFP

מנג'ר ליברפול לא חגג את ה-0:1 על סנדרלנד. קצין משטרה נאלץ להרגיעו

(גודל טקסט)

מנג'ר ליברפול, יורגן קלופ שטען כי בחג המולד לא צריך לשחק כדורגל, גם לא באנגליה, יכול להיות מרוצה לאור העובדה שהשיג שש נקודות משני משחקי חג המולד אחרי שאתמול השיג 0:1 בפעם השנייה ברציפות, לאחר שעשה זאת מול לסטר באנפילד בשבת ואמש גם על חשבון סנדרלנד.

 

הניצחון באצטדיון האור העלה את ליברפול למקום השביעי עם 30 נקודות במאזנה והיא למעשה נצמדה למנצ'סטר יונייטד, כאשר קלופ וקבוצתו מפגרים אחרי השדים האדומים בהפרש שערים בלבד. 

 

 

קלופ לא היה רגוע מול החתולים השחורים ולאחר שהתעמת עם טוני פוליס מווסט ברומיץ' מוקדם יותר העונה, התווכח גם עם סם אלרדייס, מנג'ר סנדרלנד, לאחר תיקול חריף של ג'רמיין לנס על מאמדו סאקו לקראת הסיום. קצין משטרה מקומי ניגש לקלופ והרגיע אותו. בסיום המנג'רים לחצו ידיים, אבל מתחו ביקורת קשה זה על זה. 

 

קלופ אמר: "אני לא מצטער על ההתנהגות שלי. כעסתי מאוד. זו היתה עבירה קשה. עבורי זה היה כרטיס אדום, נקודה. הספסלים של שתי הקבוצות היו מאוד עצבניים ולשמחתי סאקו בסדר". 

 

מעבר לסאקו היתה גם פציעה של ג'ורדן הנדרסון. קלופ הביע את חששו שהקשר שנפגע בכף רגלו ייעדר תקופה ארוכה יותר משבוע או שבועיים והודה כי הוא מתוח לקראת הבדיקה שתיערך בהמשך היום. "מקווה שזה לא רציני, כי שיתוף הפעולה בין הנדרסון לאמרה צ'אן מצוין". 

 

לשאלה אם הוא מרוצה מכך שהתקרב לאיזור הצמרת הגבוהה השיב: "נלך לישון ונשכח מזה. זה לא הישג כזה גדול, כי לקבוצות הכי טובות בליגה יש תשע נקודות יותר מאיתנו". 

 

על העובדה שבנטקה הבקיע בשני משחקים את שער הניצחון אמר: "חלוץ שכובש שער ניצחון זה תמיד דבר טוב". אלרדייס כינה את ההפסד: "חרא. לא הגיע לנו להפסיד".

 

שני שערי ניצחון תוך ארבעה ימים. בנטקה עם קלופ (AFP)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי