התחנה הבאה: מוריניו יגיע ליונייטד או לריאל מדריד

מוריניו ורונאלדו. האיחוד בדרך?
מוריניו ורונאלדו. האיחוד בדרך? | צילום: GettyImages

דיווח: המיוחד יירש את ואן חאל באולד טראפורד. בספרד הוא נקשר לאקסית

(גודל טקסט)

פיטוריו של ז'וזה מוריניו מצ'לסי העלו את רף הספקולציות לגבי העתיד שלו. ה"סאן" האנגלי ו"מארקה" הספרדי מיהרו לפרסם באתרים שלהם שיש אפשרות יותר מריאלית שמוריניו לא יישאר זמן רב ללא תפקיד ויחליף את רפא בניטס כמאמן ריאל מדריד.

 

הספקולציות מועלות על רקע העובדה שיש חוסר שביעות רצון אצל פלורנטינו פרס מבניטס ובמקביל ידוע שפרס ומוריניו נשארו ביחסים טובים למרות שהפורטוגלי עזב לפני שנתיים את המועדון.

 

 

נשיא הבלאנקוס בעבר, רמון קלדרון, התראיין בנושא ואמר שהתחנה הבאה של מוריניו תהיה חזרה למדריד. במקרה זה הוא יחליף פעם שנייה את רפא בניטס כמאמן אחרי שנכנס בקיץ 2013 לנעליו של הספרדי בצ'לסי. זו תהיה גם פעם שנייה שמוריניו חוזר לקבוצה אותה אימן קודם לכן.

 

לא בטוח ששחקני ריאל יאהבו את חזרתו של מוריניו למרות שאיקר קסיאס לא נמצא שם. חלק מהם לא נפרד מהמאמן בצורה יפה וטען שכל ספרד שונאת את הקבוצה בגלל המיוחד. מי שירצה מאוד לראות את מוריניו חוזר הוא אלברו ארבלואה הנחשב לשחקן הכי מקרוב לפורטוגלי בבלאנקוס. היחסים בין כריסטיאנו רונאלדו למוריניו נחשבו קרירים, אבל באחרונה רונאלדו אמר שלא תהיה לו בעיה שמוריניו יחזור לאמן אותו. נוכח העובדה שהשחקנים בנתק מבניטס ייתכן שמוריניו הוא אופציה מצוינת.

 

שנה שעברה פרס הרים טלפון למוריניו ושאל אם יהיה מעונין לחזור לאמן את הקבוצה אחרי המשבר שפרץ בקבוצה עקב התבוסה 4:0 לאתלטיקו מדריד. מוריניו אמר "תודה רבה" לפרס וציין שחזר לצ'לסי להרבה שנים, אבל כעת הכל התהפך.

 

מאמן מילאן לשעבר והמנג'ר המקצועי בריאל מדריד לשעבר אריגו סאקי טען: "ריאל מדריד מלאה בכוכבים, אבל אין להם קבוצה. הקבוצה מורכבת מהיררכיה של כוכבים והמאמן נאלץ לשלב אותם בהרכב לפי ההררכיה הזאת".

 


מוריניו. צפון מערב אנגליה מחכה לו? (Gettyimages)

 

באנגליה מהמרים גם על כך שמוריניו יחליף את לואיס ואן חאל במנצ'סטר יונייטד. פול מרסון, שחקן העבר והפרשן כיום, אמר שהוא לא יופתע אם מוריניו יהיה מנג'ר היונייטד עוד העונה. החלום של מוריניו היה להחליף את אלכס פרגוסון ביונייטד. השניים חברים טובים ולפני כמה ימים פרגי יצא בקריאה לרומן אברמוביץ' לא לפטר את המנג'ר. הוא אמר: "זה יהיה טירוף לפטר את מוריניו שהיה המנג'ר הכי טוב בצ'לסי. הוא הוכיח את עצמו בעבר והוא יידע להוציא את הקבוצה מהמשבר".

 

אם המצב עם ואן חאל יימשך ויונייטד תמשיך לצלוע אחרי שהודחה מליגת האלופות, מוריניו הוא אופציה לאימון הקבוצה עוד העונה. לפי ידיעות שפורסמו לפני כמה חודשים מוריניו בכה כשהתברר לו שדיוויד מויס נבחר ליורש של פרגי ולא הוא. כעת תהיה לו הזדמנות להגשים חלום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי