צ'יצ'אריטו על הכוונת של ארסן ונגר וארסנל

צ'יצ'אריטו
צ'יצ'אריטו | צילום: Gettyimages

המקסיקני של באייר לברקוזן מושך תשומת לב. המנג'ר: "בכל שבוע יש הפתעה"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד ולואי ואן חאל זרקו את חבייר "צ'יצ'אריטו" הרננדס מאולד טראפורד בגלל שלא היה להם אמון ביכולת הכיבוש שלו. בשנה שעברה הוא הושאל בהצלחה יחסית לריאל מדריד והעונה עבר לבאייר לברקוזן אחרי שההולנדי טען באוזניו שהוא לא מסוגל להבקיע שערים. 

בעקבות ההצטיינות שלו בליגה הגרמנית נראה שארסן ונגר מעוניין להחזיר אותו לפרמייר-ליג. המקסיקני הבקיע עד כה 18 שערים בכל המסגרות במדי לברקוזן וגנב את הכותרות, אולי בדרך לצטרפות לארסנל.

באתר הספרדי "דון באלון" פורסם שחלוץ מקסיקו מבוקש אצל התותחנים, שמחפשים להתחזק בחלוץ בחודש ינואר הקרוב, כשגם נוליטו מסלטה ויגו ברשימה. נוליטו גמר את השנה אחרי שנפצע וספג גם מכה קשה כשאחיו הבכור מת השבוע. 

ארסן ונגר הצהיר לקראת המשחק נגד מנצ'סטר סיטי ביום שני כי אלופת הפרמייר-ליג העונה יכולה לזכות באליפות עם 80 נקודות בלבד. לסטר סיטי, שנמצאת בערך באמצע הקמפיין, צברה כבר 35 נקודות ויכולה להגיע ל-41 אם תנצח את שני המשחקים הנותרים עד למחזור ה-18 – הסמן למחצית הדרך.

"אם מסתכלים על מה שהיה בחלק הראשון של העונה, ברור שהיציבות תהיה הכי חשובה בחלק השני של העונה מכיוון שבכל שבוע יש הפתעה אחרת מבחינת התוצאות", אמר ונגר. מנצ'סטר יונייטד זכתה עם 80 נקודות באליפות 2010/11, אבל צ'לסי זכתה בתואר בעונה החולפת עם 87 נקודות.


לחזור לאנגליה? כאב ראש (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי