ב-19:20: ווטפורד וסיטי במפגש צמרת מרתק

ההריון שינה הכל. דה ברוינה
ההריון שינה הכל. דה ברוינה | צילום: Gettyimages

דה ברוינה גילה שהגיע למנצ'סטר כי חברתו בהריון. "חדר ההלבשה בריא"

(גודל טקסט)

אחד המשחקים המרתקים של היום יתקיים בויקרדג' רואד של ווטפורד, שם תתארח מנצ'סטר סיטי לקרב צמרת לכל דבר (19:20, שידור ישיר בספורט2). אחרי שהם שהצרעות ניצחו 0:3 את ליברפול 0:3 וסיימו ב-2:2 נגד צ'לסי של חוס הידינק, הגיע ההפסד בביתי והמאכזב 1:2 לטוטנהאם.

 

בווטפורד רוצים לשכוח את ההפסד לתרנגולים משער הניצחון בעקב בדקה ה-89 של יונג מין סון, שנכבש לטענת הצרעות ממצב של נבדל ברור. המנג'ר קיקה סאנצ'ס פלורס גילה שסון הדרום קוריאני גרם לבנו בן ה-12 לבכות: "מצאתי את הבן שלי ממר בבכי, אבל אחרי כמה שניות מצאתי לעצמי עשר סיבות לכך שאני צריך להיות מאושר העונה, אחרי שבקיץ כולם קברו אותנו".

 

 

על המשחק המרתק בבית מול הסיטיזנס אמר: "אסור לנו להפסיד שני משחקים רצופים. אמרתי לפאולו שיהיה מאושר, שאנחנו משחקים כדורגל אטרקטיבי והתקפי ויש לנו חיבור נפלא עם האוהדים. יש לנו הרבה סיבות להיות מאושרים למרות שזה הרגיז להפסיד בשניות הסיום משער לא חוקי בכלל".

 

קאפונה רודף אחרי אגוארו במשחק הראשון בין הקבוצות (gettyimages)

 

לדברי הספרדי: "במחצית הראשונה של העונה רצינו לבסס את עצמנו בליגה ולזכות בכבוד מהיריבות, וכעת כשהשגנו זאת אנחנו רוצים יותר". לדברי פלורס השופטים לקחו להם 4 נקודות במחזורי חג המולד: מלבד השער של סון גם הפיניש של דייגו קוסטה מצ'לסי נכבש הובקע מנבדל: "הקוונים במשחק צריכים להיות מפוקסים למרות שכללית אני מרוצה מרמת השיפוט בכדורגל האנגלי".

 

דה ברוינה: "הגעתי לסיטי בגלל שחברתי בהריון"

מנגד, לאור חולשת קבוצות הצמרת ה"מסורתיות", מנצ'סטר סיטי רואה את עצמה כמועמדת ודאית לאליפות והיא לא יכולה להרשות לעצמה לאבד נקודות. גם בשורות הסיטיזנס אפשר למצוא סיפור טוב: קווין דה ברוינה גילה שהוא לא היה מצטרף למנצ'סטר סיטי העונה אלמלא החברה שלו עמדה ללדת.

 

הבלגי שבשנת 2015 כבש לא פחות מ-22 שערים ובישל עוד 27, אמר שרצה לעבור למנצ'סטר כדי שהתינוק ייוולד במקום בו הוא ישהה לתקופה ארוכה ולא יצטרך לנדוד. לדבריו: "הולדת הבן שלי עומדת להיות הדבר הכי מאושר בחיי. אם לא היה לי בן בדרך אולי הייתי נשאר בוולפסבורג, אבל זו לא הסיבה היחידה לעזיבתי".

 

דה ברוינה גם עקץ את קבוצתו לשעבר צ'לסי כשהכריז: "סיטי קבוצה הרבה יותר מאוחדת, אצלנו אין קליקות וחבורות נפרדות בחדר ההלבשה". דה ברוינה שיחק רק שלושה משחקים בסטמפורד ברידג' לפני שז'וזה מוריניו שלח אותו לוולפסבורג, אבל הוא התאמן עם הקבוצה ואמר: "בסיטי יש הרבה כוכבים, אבל יש תחושה רגילה בסגל ואין אגו בחדר ההלבשה. אני נהנה מאוד לשחק בסיטי, כי הקבוצה משחקת כדורגל מאוד התקפי".

 

הרכבים משוערים:

ווטפורד: גומס, ניום, פרודל, בריטוס, הולבאס, קאפונה, ווטסון, עבדי, דיניי, חוארדו, איגאלו.

מנצ'סטר סיטי: הארט, סאנייה, מאנגלה, אוטאמנדי, קולארוב, פרננדיניו, טורה, דה ברוינה, סילבה, סטרלינג, אגוארו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי