לקראת ינואר: "צ'לסי ויונייטד בעקבות מולר"

בקרוב באנגליה? מולר
בקרוב באנגליה? מולר | צילום: GettyImages

דיווחים רבים בנוגע לבלוז. מוריניו שוקל להחתים גם את ורדי, ומה עם פלקאו?

(גודל טקסט)

ה'דיילי מירור' פרסם הבוקר שצ'לסי תצטרף למירוץ להחתמת תומאס מולר, שחקנה המצטיין של באיירן מינכן. בקיץ האחרון מולר היה מבוקש על ידי מנצ'סטר יונייטד, אבל מנכ"ל באיירן מינכן, קרל היינץ רומניגה, טען שבאיירן לא תשחררו אותו כפי שברצלונה לא תמכור את ליאו מסי וריאל מדריד לא תוותר על כריסטיאנו רונאלדו.

 

כעת טוען העיתון שצ'לסי, שמחפשת מחליף לדייגו קוסטה, הצטרפה למרוץ. העברה כזאת אולי תהיה אפשרית בקיץ 2016, אבל לותר מתיאוס שאימן את מכבי נתניה המליץ למולר לא לעבור לפרמיירליג. "הוא לא זקוק למנצ'סטר יונייטד או צ'לסי. ברצלונה יכולה להיות טובה עבורו, אבל אני לא יודע אם הוא יסתגל לסגנון המשחק שלה. לדעתי עדיף שיישאר בבאיירן עד סיום הקריירה. הוא לא זקוק לשום אתגר אחר, כי הוא משחק בקבוצה הכי טובה שיש".

 

 

במקביל, צ'לסי תנסה כבר בינואר לנסות לרכוש את ג'יימי ורדי מלסטר סיטי. שמות נוספים שהועלו: סיידו בראהינו (ווסט ברומיץ'), אנטואן גרייזמן (אתלטיקו מדריד) ואלכס טיישרה (שחטאר), שלגביו נכתב שכבר מתקדם משא ומתן מתקדם.

 

'המירור' כתב הבוקר כי למוריניו שהתמודד עם שחקנים עם אגו גדול כמו כריסטיאנו רונאלדו וזלאטן איברהימוביץ' יהיה לא קל להתמודד עם דייגו קוסטה. שוער העבר מארק בוסניץ' אמר על ההתנהגות שלו: "זה לא נראה טוב. זה שהוא לא יצא לחימום כשהתברר לו שהוא מחליף עוד אפשר להבין, אבל לזרוק את האימונית על המנג'ר שלך. אף אחד לא תמים לחשוב שהוא לא ידע היכן יושב בדיוק מוריניו".

 

הפורטוגלי לא שוכח מעשים כאלה, אבל גם שמח בוודאי לראות את קוסטה זועם, כי זה בדיוק הייתה מטרת הספסול: להוציא אותו מהאדישות כפי שהתבטאה במשחקו על כר הדשא.

 

בתוך כך צ'לסי מחפשת קבוצה שתסכים לשאול את פלקאו ממונאקו, אחרת הבלוז יצטרכו להמשיך לשלם לו 135 אלף ליש"ט לשבוע. אם הוא יחזור למונאקו ממנה הוא מושאל היא תצטרך לשלם לו את שכרו בחוזה, 265 אלף ליש"ט, לאחר שקולומביאני ויתר על חלק משכרו כדי להגיע לצ'לסי שגם שילמה 4 מיליון ליש"ט על השאלתו. כרגע נרשמת מעט התעניינות בו, וקיימת ספקולציה שאולי ולנסיה, לה יחסים קרובים עם סוכנו, ז'ורז' מנדש, תנסה להחתימו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי