גם גיגס מועמד לסוונזי. נציג גרנט: "לא מועמד"

בצומת דרכים מקצועית. גיגס
בצומת דרכים מקצועית. גיגס | צילום: Gettyimages

עוזר מאמן מנצ'סטר מתלבט שכן הוא לוטש עיניים לעבר כסאו של ואן חאל

(גודל טקסט)

אתמול פורסם ב"סקאי ספורט" שאחד המועמדים לאמן את סוונזי סיטי, שפיטרה השבוע את מאמנה גארי מונק, הוא אברם גרנט. העיתונים באנגליה כבר המשיכו הלאה הבוקר ופרסמו ידיעה עוד יותר סנסציונית, לפיה ריאן גיגס, עוזרו של לואיס ואן חאל במנצ'סטר יונייטד ו-וולשי במוצאו מועמד לאמן את הקבוצה הוולשית. הידיעה הכתה בהלם את האי הבריטי.

 

 

בסוונזי מודעים לעובדה שיהיה להם מאוד קשה לשכנע את שחקן העבר האגדי להגיע, אבל מן העבר השני לפי הדיווחים מאולד טראפורד ואן חאל מצר את צעדיו של גיגס בקבוצה ומערב אותו פחות באימונה.

 

 

לפי הדיווחים השונים, לפני שהוא יקבל החלטה יבקש גיגס ערבויות מהיונייטד לגבי מעמדו ולגבי האפשרות שיאמן את הקבוצה במקום LVG במידה וההולנדי יפוטר, אפשרות שאינה נראית מופרכת כלל וכלל. על כל פנים, סוכנויות ההימורים עדיין מציבות את גוסטבו פוייט כמועמד ראשון לאמן את הקבוצה מויילס.

 

סוכנו של אברם גרנט מיהר להכחיש שהוא מועמד לתפקיד אחרי הידיעה מאתמול. הסוכן, סאיף רובי, ששידך בין גרנט לנבחרת גאנה, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "הוא מאושר לאמן את נבחרת גאנה. הכל יכול להשתנות בכדורגל, אבל כרגע שום דבר לא חדש".

 

מועמד או לא? גרנט (gettyimages)

 

למרות דבריו, נראה שאם אכן הקבוצה מויילס תרצה את המאמן הישראלי הוא יהיה מוכן לעזוב את הנבחרת האפריקאית, שכן החלום הגדול שלו נותר לאמן בפרמיירליג. עוד נכתב באנגליה שמינויו יתקבל בהלם מוחלט שכן עד כה המועדון נתן צ'אנס למאמנים צעירים בעיקר.

 

אוהדיה של סוונזי, ששמעו על ההתעניינות בגרנט, הגיבו על כך בהפתעה גדולה בחשבונות הטוויטר שלהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי