ונגר: "עייפים, אבל נענה לכולם מול בורנמות'"

ונגר. עקץ את השיפוט על הדרך
ונגר. עקץ את השיפוט על הדרך | צילום: Gettyimages

מנג'ר ארסנל: "סאות'המפטון הציגה יותר רצון". יצליח מול הצ'ריז? (ישיר כאן באתר)

(גודל טקסט)

ארסנל שוב בעטה בדלי כשהייתה לה הזדמנות פז לחזור למקום הראשון והובסה 4:0 אצל סאות'המפטון במחזור הבוקסינג-דיי. היא היתה אמורה לעלות למקום הראשון בליגה אחרי ההפסד של לסטר בליברפול, אך הושפלה על-ידי קבוצתו של קומאן שהיתה ערב המשחק ארבע נקודות מעל הקו האדום.

 

לתותחנים תהיה הזדמנות לעלות למקום הראשון מחר (שני), גם אם זמנית בלבד, אבל לשם כך היא צריכה לנצח את בורנמות' באצטדיון האמירויות (שידור ישיר באתר ספורט1 החל מ-19:20). "הסיינטס נראו חדים, אנחנו עייפים, אבל במקום לבוא בתלונות עדיף לומר כל הכבוד לסאות'המפטון ואנחנו נענה לכולם כבר מחר בבית". 

בשנה שעבר,  בדיוק לפני 360 יום, ארסנל הפסידה במצב דומה לסינטס 2:0 כאשר השוער ווייצ'ך שצ'סני נצפה מעשן סיגריה. הפעם מה שהדהים את ארסן ונגר היה השער המדהים, מועמד לשער העונה, של קוקו מרטינה שנרכש מטוונטה ההולנדית. הוא כבש במשחק הראשון בו פתח בהרכב ולמעשה בבעיטה הראשונה שלו לשער בפרמיירליג.

 

התותחנים מתוסכלים אתמול בסנט מרי (Gettyimages)

רבים בוודאי לא מכירים את הבלם שמשחק גם כמגן – הוא נולד ברוטרדאם אך משחק עבור נבחרת קורסאו, מדינה קריבית שכעת נמצאת על המפה בזכות הבעיטה המופלאה של מרטינה.

 

ונגר דחה בסיום המשחק את הטענות שהשחקנים שלו התמוטטו לנוכח הידיעה כי ניצחון יעלה אותם למקום הראשון. "זה נכון שסאות'המפטון הראתה יותר רצון מאיתנו, אבל אפשר היה למנוע את כל השערים ובמיוחד את הראשון והשלישי. הם זכו בכל המאבקים והיו יותר פיזיים מאיתנו", המשיך הצרפתי וגם עקץ את השיפוט, "שיין לונג שיחק מאוד פיזי ולא קיבל אפילו צהוב אחד".

 

מוחמד אל נני ממריא ללונדון במטרה לחתום

כפי שפרסמנו אתמול, הקשר המצרי של באזל, מוחמד אל נני, צפוי לחתום בארסנל ולהצטרף מיידית לתותחנים, מיד עם פתיחת חלון ההעברות.

אל נני. מסיים את החופשה במצרים בשביל לחתום בארסנל (Gettyimages)

לפי דיווחים באנגליה מהשעות האחרונות, הקשר שנמצא במצרים בחופשת חג המולד יגיע ללונדון כנראה כבר ביממה הקרובה במטרה לעבור בדיקות רפואיות ולחתום בארסנל, שתשלם לבאזל 5 מיליון יורו עבורו.

מדובר בקשר בן 23 בלבד, שיהווה מחליף מושלם עבור ונגר למרכז השדה. גם חוזהו צפוי להיות נמוך משמעותית משל תומאס רוזיצקי, מיקל ארטטה ומתייה פלאמיני, שצפויים לעזוב את התותחנים הקיץ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי