אנצ'לוטי מעוניין לצרף לבאיירן 3 משחקני ריאל

אנצ'לוטי. מתחיל להתכונן
אנצ'לוטי. מתחיל להתכונן | צילום: Gettyimages

האיטלקי, שיחל עבודתו בעונה הבאה, חושק בקרוס, בייל ומודריץ'

(גודל טקסט)

חלון ההעברות של ינואר נפתח בעוד מספר ימים, והדיווחים מרחבי אירופה לא מפסיקים לזרום. הקבוצות עומדות על קו הזינוק, וחלקן מתכננות חריש עמוק בסגל. אחרות מעוניינות בשינויים קוסמטיים, בעוד חלקן מרוצות וכלל לא רוצות שום שינוי.

 

ה"גזאטה דלו ספורט" האיטלקי מדווח הבוקר שקרלו אנצ'לוטי, שמונה למאמן באיירן מינכן, מעוניין לצרף לשורות הבווארים שלושה שחקנים מריאל מדריד. טוני קרוס, גארת' בייל ולוקה מודריץ' הם השחקנים אשר נמצאים בראש רשימת הרכש של המאמן האיטלקי שכזכור אימן אותם אשתקד. עבור קרוס, אם וכאשר, תהיה זו חזרה למקום בו גדל ועזב להנזה רוסטוק ב-2006.

 

לפי דיווחים נוספים בארץ המגף, יורגן קלופ לא מרוצה מצמד השוערים של קבוצתו, ומעוניין להחתים שוער ברמה גבוהה ועם ניסיון. עיניו צדו את השוער הספרדי הותיק, דייגו לופס, שאיבד את הכפפות במילאן לטובת ג'יאנלואיג'י דונארמה בן ה-16.

 

 

הגרמני לא מרוצה מסימון מיניולה, שב-16 משחקיו בליגה האנגלית העונה עצר 20 כדורים בלבד. יחד עם זאת, הדיילי סטאר מספר דברים אחרים: לפי העיתון האנגלי השוער הבלגי חתם על חוזה ארוך טווח באנפילד, והדבר יוכרז רשמית בימים הקרובים.

 

מאוכזב ממנו? קלופ ומיניולה (gettyimages)

 

עוד מדווח הדיילי סטאר, שארסנל מעוניינת להשיב לאי הבריטי את חלוצה הלוהט של באייר לברקוזן, חאבייר הרננדס. צ'יצ'אריטו נמצא בכושר נהדר וכבר כבש 19 שערים ב-22 משחקים העונה בכל המסגרות, אולם יחד עם זאת ספק אם ההעברה תתרחש בינואר שכן המקסיקני כבר לבש העונה את מדי מנצ'סטר יונייטד, ולפי חוקי פיפ"א שחקנים אינם מורשים לשחק ביותר משתי קבוצות בעונה אחת.

 

דיווחים מאנגליה גורסים שרומא מעוניינת להחתים שני שחקנים שעשו לאחרונה את הפריצות שלהם בפריימרליג: אודיון איגאלו מווטפורד ויאניק בולאסי מקריסטל פאלאס. לפי הדיווחים, הג'יאלרוסי מוכנים להשקיע כ-15 מיליון ליש"ט עבור כל אחד מהם, אולם הם לא נמהרים ויתכן אף שימתינו לקיץ עד שיחתימו אותם.

 

מבוקש באירופה. איגאלו (gettyimages)

 

רומא היא לא היחידה שמעוניינת באיגאלו, אשר היה מועמד בעברו למכבי תל אביב. לפי דיווחים בספרד, דייגו סימאונה מעוניין להחתים את החלוץ הניגרי במקומו של ג'קסון מרטינס, שהגיע בקיץ מפורטו אך לא מצליח להתאקלם. הקולומביאני עצמו מבוקש באנגליה על ידי טוטנהאם וצ'לסי, שכבר חושבת קדימה ומעוניינת להשיב למונאקו את רדאמל פלקאו שכלל לא התאקלם באנגליה, ואף בראיון לתקשורת הקולומביאנית טען כי לא קיבל מספיק הזדמנויות בשורות הבלוז.

 

 

במקביל להתעניינות במרטיס, טוטנהאם מעוניינת לראות את דומניקו ברארדי מססואולו, ולפי דיווח בגאזטה דלה ספורט אף הציע עבורו 34 מיליון יורו. יחד עם זאת, התרנגולים יתקלו בקשיים להחתימו, שכן יתכן וכבר קיים הסכם "מתחת לשולחן" בין קבוצתו לבין יובנטוס, במסגרתו יעבור חלוצה של נבחרת איטליה הצעירה לגברת הזקנה בקיץ.

 

כנראה שזה רק עניין של זמן עד שהוא יעבור. ברארדי (gettyimages)

 

בורנמות' מעוניינת להחתים את קשר נאפולי ג'ונתן דה גוזמן. לפי הדיווחים, קשרה לשעבר של סוונזי לא התאקלם באיטליה ומעוניין לחזור לממלכה.

 

למרות הימשכות השמועות הגורסות כי ווסטהאם תמכור שחקנים בחודש ינואר, בעלי הקבוצה דיוויד סליבאן הבהיר כי אין בכוונת המועדון לעשות זאת: "השחקנים היחידים שאולי ניתן להם ללכת הם שחקנים שוליים, אלא אם נקבל הצעות שבאמת לא ניתן לסרב להן. כוונתנו לא למכור".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי