דיווח: סיטי תציג את פפ בסין בהכנה לעונה

המפתח להגברת האהדה בסין. גווארדיולה
המפתח להגברת האהדה בסין. גווארדיולה | צילום: Gettyimages

התכולים מצפים שהאוהדים במזרח בוחרים קבוצה לפי שמות. ניימאר יגיע?

(גודל טקסט)

ההתמודדות של הקבוצות הגדולות באירופה על השוק הענק של אוהדי הכדורגל בסין גורמת להן לצאת מגדרן. לפי ה"סאנדיי מירור", במנצ'סטר סיטי שוקלים להציג את פפ גווארדיולה כמנג'ר החדש של הקבוצה בעת מסע לסין בקיץ הקרוב.

 

המטרה היא שהסינים יחליטו לבחור במנצ'סטר סיטי כקבוצה המועדפת עליהן בשידורי הטלוויזיה והמרקטינג הסיני. סיטי כבר מכרה 13 אחוז ממניות הקבוצה למשקיעים סיניים, והיא לוטשת עיניים לשוק עם הפוטנציאל הענק של 1.35 מיליארד סינים.

 

 

כחלק מעסקת מכירת הנתח מהקבוצה תמורת 265 מיליון ליש"ט לחברת "מדיה קאפיטל", הסיטיזנס מתכננים לקיים את מחנה טרום העונה שלהם בקיץ בסין. בסיטי מאמינים שבמהלך המסע הזה, בו הם ישחקו בבייג'ין ושנחאי, הם יוכלו להציג את פפ גווארדיולה כמנג'ר החדש שלהם, והוא יאמן אותם לראשונה שם, מה שיכול להיות גורם מכריע כדי לשכנע את הסינים בתמיכה בקבוצתם. באיתיחד סבורים שהחתמת הספרדי תהיה מפתח להצלחה שלהם להפוך את הסיטי למותג עולמי מוביל ואחת הקבוצות הגדולות והפופולאריות בעולם.

 

מחזקים את הקשר. שי ג'ינפינג, נשיא סין ודייויד קמרון, ראש ממשלת בריטניה, בביקור באקדמיה של הסיטיזנס (gettyimages)

 

בסיטי רואים את הצלחת קמפיין ליגת האלופות שלהם כמקפצה הבאה שלהם לשדרוג הקבוצה, מה שיגביר את העניין בסיטי ברחבי העולם. מנואל פלגריני יעזוב גם אם יזכה בכל התארים האפשריים ולמרות שיש לו חוזה לעוד עונה עד קיץ 2017.

 

גווארדיולה נחשב לאחד המאמנים כי פופולאריים בסין אחרי שבאיירן מינכן שיחקה שם בקיץ האחרון. שיתוף הפעולה בין פפ לצ'יקי באגירסטיין, המנג'ר המקצועי של הסיטי הפך את ברצלונה בעבר לקבוצה מספר אחת בעולם. מחקר שנערך בסין קבע שלפחות 40 אחוז מאוהדי הכדורגל שם מחליטים באיזה קבוצה לתמוך לפי השמות המפורסמים בשורותיה ולא בגלל קירבה אחרת למועדון.

 

סיטי גם תנסה לבדוק האם היא יכולה גם להנחית את ניימאר, אחרי שזה אמר שהוא היה רוצה יום אחד לעבוד עם פפ גווארדיולה. בקבוצה סבורים שהמאמן יכול להיות הגלאקטיקו שלהם בהיעדר שמות גדולים, אולי חוץ מסרחיו אגוארו. הם גם מעודדים מהעובדה שסיטי פופולארית ברשתות החברתיות בסין יותר ממנצ'סטר יונייטד, ליברפול וריאל מדריד. סיטי מדורגת תשיעית ברשתות החברתיות כשבין היתר ברצלונה ובאיירן מינכן מקדימות אותה.

 

בינתיים הוא גלאקטיקו בודד. אגוארו (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי