ליברפול מעוניינת בקשר השבדי אמיל פורסברג

פורסברג. מהליגה השנייה בגרמניה לאנפילד?
פורסברג. מהליגה השנייה בגרמניה לאנפילד? | צילום: Gettyimages

קשר לייפציג מליגת המשנה בגרמניה עשוי לעבור תמורת 9 מיליון יורו

(גודל טקסט)

כדורגלן לייפציג מהליגה השנייה בגרמניה, השבדי אמיל פורסברג, עשוי לעבור לליברפול באחת ההעברות המפתיעות ביותר של השנה. האתר "קאלצ'ומרקטו'" האיטלקי והעיתון "בילד" פרסמו שפורסברג מוערך בכ-9 מיליון יורו.

 

מדובר בקשר התקפי המשחק באגף שמאל וכבש העונה חמישה שערים. בעונה שעברה הוא שיחק עם עומר דמארי בקבוצה ונבחר לשחקן המצטיין של הליגה השנייה בגרמניה ב-2015. גם לסטר, רומא, אינטר ו-ולנסיה מעוניינות בכדורגלן בן ה-24. 

 

 

רק בינואר 2015 עבר פורסברג ממאלמו ללייפציג תמורת 3.7 מיליון יורו והגיע עם דמארי לקבוצה. הוא טען באחרונה שטוב לו בלייפציג והוא חתום במועדון עד 2018, אבל הצעות מקבוצות בסדר גודל של ליברפול יגרמו לו לעזוב עוד החורף. יש לציין כי מדובר בקשר נבחרת שבדיה שלזכותו 13 הופעות בצהוב-כחול.

 

הגיע לליגת המשנה בגרמניה, ומשם היישר לטופ העולמי? (Gettyimages)

 

לא בטוח אם רד בול תסכים לשחררו מאחר שלייפציג מוליכה את הליגה ורוצה לעלות לבונדסליגה בסיום העונה. חבר הנהלת לייפציג, אוליבר מינצלף, אמר ל"בילד": "הוא חלק חשוב מאוד בקבוצה כיום ויהיה קשה לוותר עליו". יחד עם זאת השחקן אמר שליברפול היא המועדון עליו גדל. "זו קבוצה גדולה עם מאמן גדול", התבטא באחרונה. 

 

ליברפול עשויה ליהנות בסוף השבוע מחזרתו של דניאל סטארידג', שבמסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול ווסטהאם (שבת, 14:35 בספורט1 וב-HD) אישר קלופ כי הוא עשוי להיכלל בסגל. מי שייעדרו הם ג'יימס מילנר ודיבוק אוריגי שישוב רק בעוד כשלושה שבועות. גם ג'ו אלן החולה נמצא בספק למפגש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי