ונגר: "אוזיל הוא שילוב של כישרון ועבודה קשה"

אוזיל. הכין תשעה מצבים לכיבוש מול בורנמות'
אוזיל. הכין תשעה מצבים לכיבוש מול בורנמות' | צילום: Gettyimages

באנגליה ממשיכים להתפעל מקשר ארסנל ומשווים אותו לברגקאפ

(גודל טקסט)

העיתון "מירור" הצהיר שמסוט אוזיל הוא השחקן הטוב ביותר בפרמיירליג כיום והמשחק שלו נגד בורנמות' (0:2 לארסנל) היה הטוב ביותר שלו העונה. הגרמני כבש ובישל והעלה את התותחנים למקום הראשון לפחות עד סיום המשחק היום בלסטר מול מנצ'סטר סיטי.

אוזיל כמובו נבחר למצטיין במשחק והוא יצר תשע הזדמנויות לכיבוש שערים נגד בורנמות' שמהווים שיא למשחק אחד העונה. הממוצע בליגה למשחק הוא 1.5 הזדמנויות לשחקן.

מאז אוגוסט 2004 רק 7 שחקנים בליגה יצרו יותר מתשעה מצבים לכיבוש במשחק. בנוסף לכך אוזיל גם בישל את השער ה-16 שלו העונה ב-18 משחקים, והוא המבשל המצטיין בליגות הגדולות באירופה. השיא של הליגה שייך לתיירי הנרי שבישל בעונת 2002/3 עם 20 בישולים.

אחרי המשחק נפגש אוזיל עם דניס ברגקאמפ שהגיע לביקור ובעיתונים באנגליה משווים ביניהם ואומרים שאוזיל לא פחות טוב מההולנדי שהרשים במדי ארסנל בעבר.

ארסן ונגר הסכים לקביעה הזאת. ונגר שדיבר על כך ששחקניו לא הצטיינו בתחילת המשחק נגד בורנמות' בגלל שהיו עדיין בהלם מהתבוסה 4:0 מול סאות'המפטון במשחק הקודם שיבח את רוח הלחימה של השחקנים: "בכל עונה יש משחק אחד בו אתה מתאכזב וזה קרה לנו מול הסיינטס, אבל השאלה איך אתה מתאושש מדבר כזה ועשינו זאת בצורה מצוינת. ב-70 הדקות האחרונות רק אנחנו היינו על המגרש".

ונגר. "התאוששנו בצורה מצוינת מהתבוסה לסאות'המפטון" (Gettyimages(

על אוזיל אמר ונגר: "שיחקנו עם קישור חדש היום והוא נתן לנו את היציבות והדחיפה הנדרשים. הוא לא רק שחקן עם כישרון מדהים, הוא פשוט עובד קשה מאוד על המגרש". עוד שחקן שכיכב אתמול בארסנל היה פטר צ'ך ששבר את שיא הרשתות הנקיות בפרמיירליג אחרי שלא ספג בצ'לסי ובארסנל 170 משחקים. בורנמות' הפסידה לראשונה אחרי שישה משחקים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי