ואן חאל: "לא נהנה לקרוא את מה שאתם כותבים עלי"

ואן חאל. כבר פיטרתם אותי עוד לפני צ'לסי
ואן חאל. כבר פיטרתם אותי עוד לפני צ'לסי | צילום: Gettyimages

אחרי ה-0:0 מול צ'לסי מנג'ר יונייטד שוב זועף: "לא כולם מוחאים לי כפיים"

(גודל טקסט)

לואיס ואן חאל הצהיר כי לא יתפטר אחרי התיקו 0:0 מול צ'לסי שהיה המשחק השמיני של מנצ'סטר יונייטד ללא ניצחון, אבל העיתונים כתבו שהוא בסך הכל ניצל כרגע מהפיטורים שעשויים לבוא בהמשך.

הכותרת בעיתון "טלגראף" היתה "אני עדיין עומד על רגליי". "הסאן": "פייט (נלחם) ואן מאן" ועשה מ-LVG מתאבק. הוא גם ציטט את ואן חאל שנשמע הזוי כשאמר: "השחקנים והאוהדים תומכים בי. יש עוד אוהדים שמוחאים לי כפיים, אבל לא כולם". העיתון "דיילי מירור" הסתפק במילה ענקית אחת: "ניצל".

ואן חאל העדיף בסיום לתקוף שוב את התקשורת. ההולנדי תקף את אחד העיתונאים שששכח לסגור את הנייד שלו וקיבל שיחה באמצע משפט שאמר ואן חאל שנזף בו. אחר כך פנה המנג'ר ההולנדי לעיתונאים ואמר: "אני לא נהנה לקרוא מה שאתם כותבים בתקשורת עלי. המידע שלכם לא מדויק. כבר פיטרתם אותי במהלך היום שלפני המשחק".

LVG אמור להיות המנג'ר גם במשחק הבית הבא נגד סוונזי, אבל אמר: "בעולם המשוגע הזה של הכדורגל אם ז'וזה מוריניו פוטר זה יכול לקרות גם לי". גם הוא הבחין בוודאי מחוץ לאיצטדיון בצעיפים עם תמונתו של מוריניו וסמל הקבוצה.

בתוך כך פורסם שהבלגי אדנן ינוזאי שהושאל בתחילת העונה לבורוסיה דורטמונד עשוי לחזור ליונייטד. העניין הוא שהקשר לא ממש סיפק את הסחורה בגרמניה: שותף בשישה משחקים בלבד ולא כבש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי