לפני לסטר: 0:2 לארסנל אצל בורנמות'. הפער: 5

כשהוא פוגע
כשהוא פוגע | צילום: GettyImages

לראשונה מזה 4 משחקים, התותחנים ניצחו. מסוט אוזיל ואוקסלייד צ'מברליין כבשו

קבוצות: בורנמות'
(גודל טקסט)

רגע לפני שהיא פוגשת את הקבוצה הלוהטת באנגליה, ארסנל שבה למסלול הניצחונות עם 0:2 אצל בורנמות'. התותחנים שברו רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון ליגה ונצמדו לטוטנהאם שבמקום השני עם 48 נקודות, חמש מאחורי לסטר.

 

לארסן ונגר יש לא מעט סיבות לכעוס. קבוצתו אמנם ניצחה סוף סוף, אך היא פספסה לא פחות מ-11 נקודות במשחקיה האחרונים ובמקום להוליך את הטבלה בדרך לאליפות ראשונה מאז 2004, הצרפתי מוצא את עצמו מתקשה לנשום עם האבק שהשועלים משאירים מאחוריהם.

 

גם במשחק הזה התותחנים לא היו בשיאם, אך שני שערים מהירים של מסוט אוזיל ואלכס אוקסלייד צ'מברליין, בדקות 23-24, הכריעו את המשוחק. בורנמות' לחצה והגיע לא מעט פעמים לרחבה של פטר צ'ך, אך לא הצליחה לכבוש.

 

שני שערים מהירים (gettyimages)

 

ארסנל כאמור מביטה קדימה לקראת המשחק הקשה נגד לסטר ביום ראשון הבא באצטדיון האמירויות. התותחנים יודעים כי מדובר בהזדמנות נהדרת עבורם לצמצם את הפער בפסגה לשתי נקודות, אולם גם מנצ'סטר סיטי חשבה שהיא תוכל להשתוות לשועלים במקום הראשון אך כידוע הובכה בבית 1:3 והיא כעת רחוקה שש נקודות מהמוליכה, שהפסידה העונה רק פעם אחת בחוץ.

 

המארחת מצדה הפסידה לראשונה מזה שלושה משחקים, והיא ממוקמת במקום ה-15 עם 28 נקודות, חמש מעל הקו האדום. במחזור הבא הדובדבנים יארחו את סטוק, שנמצאת ברצף הפסדים, והם ינסו לברוח מהתחתית עוד קצת.

חזר לנצח. ונגר (gettyimages)

 

הרכבים 

בורנמות': ארתור בורוץ', אדם סמית', סימון פראנסיס, סטיב קוק, צ'רלי דניאלס, אנדרו שורמן, דן גוסלינג (ג'ושואה קינג/66), מאט ריצ'י ('גוניור סטאניסלאס/66), הארי ארטר, מארק פיו, בניק אפובה (לואיס גראבן/77).

 

ארסנל: פטר צ'ך, הקטור ביירין, גבריאל, לורן קוסיילני, נאצ'ו מונריאל, ארון ראמזי, אלכס אוקסלייד-צ'מברלין (פראנסיס קוקלין/68), מתיה פלאמיני, מסוט אוזיל, אלכסיס סאנצ'ס (קירן גיבס/82), אוליביה ז'ירו (ת'יאו וולקוט/93).

 

מהלך המשחק

 

דקה 11

הזדמנות ראשונה לארסנל אבל סאנצ'ס בעט מעל המשקוף.

דקה 23

0:1 לארסנל! – אוליבייר ג'ירו הוריד אחורה עם הראש ואוזיל, שהגיע בריצה, שלח פצצה מתוך הרחבה לרשת.


אוזיל חוגג, סאנצ'ס רץ לברך (Gettyimages)

דקה 24

0:2 – המארחת רק שמה את הכדור על קו האמצע וכבר איבדה אותו. רמזי מסר כדור נפלא לאוקסלייד-צ'מברלין, שפרץ בצד ימין של הרחבה ובעט לפינה הרחוקה ופנימה.


 אוקסלייד-צ'מברליין נוק-אאוט (gettyimages)

דקה 50

הזדמנות ראשונה לבורנמות' במחצית השנייה: ריצ'י בעט מחוץ לרחבה, הכדור הלך החוצה.

דקה 51

עוד הזדמנות לבורמנות'! הפעם אדם סמית' מצא את עצמו חופשי ברחבה מצד ימין, אך הבעיטה שלו פגעה ברשת החיצונית.

דקה 55

הזדמנות טובה לארסנל במתפרצת: ז'ירו העביר לסאנצ'ס משמאל, הצ'יליאני חתך לאמצע ובעט לשער אך השוער בורוץ' הדף לקרן. ז'ירו עצמו נגח את הקרן חזק אך בורוץ' היה במקום.

דקה 65

הזדמנות לא רעה לבורנמות': ריצ'י רץ מקו האמצע עד מפתן הרחבה ושחרר בעיטה חזקה שעפה ליציע.


בכושר טוב. צ'ך (AFP)

דקה 86

הזדמנות טובה לבורנמות': הכדור הורם לרחבה מצד ימין, ההגנה לא הצליחה להרחיק והכדור הגיע לסטאניסלאס, שבעצמו לא הצליח לנפק בעיטה ראויה וההגנה הרחיקה.

דקה 90+2

הזדמנות כפולה לבורנמות', אך צ'ך הדף את הבעיטה המסוכנת מתוך הרחבה. הבעיטה השנייה פגעה ברשת החיצונית.

Bournemouth 0-2 Arsenal FT:

Shots: 17-10
Possession: 50%-50%
Chances created: 10-9
Crosses: 28-10
Take-ons: 12-7 pic.twitter.com/8EfOAmazwc

— Squawka Football (@Squawka) February 7, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי