"יונייטד שאלה אוהדים אם הם יקבלו את מוריניו"

הקהל באולד טראפורד כבר נערך
הקהל באולד טראפורד כבר נערך | צילום: Gettyimages

דיווחים: הקהל השיב לסקר בחיוב לאחר שמוריניו התחייב שישחק התקפי

(גודל טקסט)

החתמתו של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי האיצה את הדיווחים באנגליה לפיהן ז'וזה מוריניו, המאמן המפוטר מצ'לסי, מתקרב ליריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד.

 

העיתונאי האיטלקי של סקאי ספורט, אלסנדרו אלצ'יאטו, שגם כתב את הביוגרפיה של קרלו אנצ'לוטי ואנדראה פירלו, צייץ שהשדים האדומים מתקרבים להחתים בעיונה הבאה את המיוחד. גם רשת ESPN, פרסמה את הידיעה, ואף נטען שיונייטד לא הכחישה את הדיווח.

 

 

לפי מה שפורסם, מנכ"ל היונייטד, אד וודוורד, עומד בקרוב לקיים שיחת טלפון טראנס אטלנטית למשפחת גלייזר, הבעלים של המועדון, בה יבקש לאשר סופית את ההסכם שכנראה הולך ונרקם עם הפורטוגלי. בכך, תוצג התגובה ההולמת להחתמתו של גווארדיולה כמנג'ר מנצ'סטר סיטי.

 

זה שהולך וזה שבא? ואן חאל ומוריניו (gettyimages)

 

מוריניו לא הסתיר את רצונו לעמוד על הקווים באולד טראפורד כבר באופן מיידי, אולם על פי מה שפורסם האדומים מעוניינים לאפשר ללואי ואן חאל לסיים את השנה בצורה מכובדת, עד כמה שניתן. על כל פנים, קיימת תמימות דעים ללא קשר למוריניו, ההולנדי לא ימשיך לאמן עונה נוספת למרות חוזהו, וכך למעשה הוא יפוטר.

 

רשת ESPN דיווחה בנוסף כי מנצ'סטר יונייטד ערכה משאל חשאי בקרב אוהדיה, בו בחנה כיצד יגיבו למינויו כמאמן הקבוצה של הפורטוגלי השנוי במחלוקת. התוצאות היו חד משמעיות: האוהדים רוצים לראות אותו במועדון.

 

עוד קודם לכם פורסם שמוריניו אף כתב מכתב לאוהדי היונייטד, בו התחייב שישחק כדורגל התקפי. במידה ומוריניו אכן יוחתם יאמנו בפריימר-ליג שלושה מהמאמנים הטובים בעולם – פפ גווארדיולה, ז'וזה מוריניו ויורגן קלופ.

 

הצליח לייצב את צ'לסי אחרי עזיבת מוריניו. הידינק (gettyimages)

 

המשחק הבא של יונייטד יהיה נגד הקבוצה ממנה פוטר מוריניו – צ'לסי (ראשון, 17:45, שידור ישיר בספורט1 וב-HD), כאשר השדים האדומים נמצאים בכושר טוב, יחסית לתחילת העונה שלהם. ואן חאל הפסיד רק פעם אחת בשמונת משחקיו האחרונים, ובמחזור אמצע השבוע הביסה הקבוצה 0:3 את סטוק בתצוגת כדורגל משכנעת.

 

מנצ'סטר ניצבת כעת במקום החמישי עם 40 נקודות, מרחק של חמש נקודות בלבד מארסנל וטוטנהאם, במקומות 2-3. גם צ'לסי נמצאת בכושר לא רע מאז הוחלף הפורטוגלי בחוס הידינק, והיא לא הפסידה בעשרת משחקיה האחרונים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי