יונייטד עשויה לרכוש את מאנה ב-62.5 מ' ליש"ט

סאדיו מאנה. בדרך לאדום של יונייטד
סאדיו מאנה. בדרך לאדום של יונייטד | צילום: GettyImages

חלון ההעברות כאן: ארסנל בעקבות אובמאינג. ברצלונה רוצה את דיבאלה

(גודל טקסט)

ינואר כאן ועימו הקור הגדול אלא שהמעלות עולות כשמדובר בשוק ההעברות הרותח בו מבצעים שדרוגים בסגלים. הדיווחים החמים כאן.

 

ה"הסאן" פרסם שעם פתיחתו של חלון ההעברות של ינואר אתמול, ארסנל תנסה ללכת בכל הכוח על חלוץ בורוסיה דורטמונד פייר אמריק אובמיאנג. החלוץ הגבוני כבש 24 שערים ב-23 משחקים העונה וכבר סיפר לחבריו על שאיפתו לשחק בפרמיירליג.

 

לפי הפרסום, נציג של התותחנים כבר גישש עם השחקן לגבי מעבר לאצטדיון האמירויות כבר בינואר הנוכחי, ולא נתקל בסירוב. ארסן ונגר מבין אמנם שהוא ייאלץ להשקיע סוכם לא מבוטל בסקורר, אולם מן העבר השני מודע לכך שאובמיאנג הוא שחקן שעשוי לעשות את ההבדל ולהשיב לתותחנים את תואר האליפות אחרי 12 שנים. בתוך כך סוכנו של חלוץ נאפולי, לורנצו אינסניה, הצהיר שארסנל מעוניינת בשחקן שלו.

 

 

שמועות נוספות: מנצ'סטר יונייטד רוצה את סאדיו מאנה מסאות'המפטון, אבל נרתעת מסכומי העתק שתיאלץ להשקיע עבורו. הקדושים דורשים עבורו 62.5 מיליון ליש"ט, והוא בעצמו מעוניין בשכר שבועי של 125 אלף ליש"ט. יחד עם זאת, מאנה בן ה-23 שעבר מרד בול זלצבורג  ב-2013 מעוניין לעזוב למועדון גדול יותר.

 

ישוב לאנפילד? באלוטלי (gettyimages)

 

ליברפול ממשיכה לחפש אחרי שוער, ולאחר הדיווחים על רצונם של המייטירדס להחתים את דייגו לופס ממילאן, כעת הם מעוניין בשוער ברצלונה המתוסכל מארק-אנדרה טר-שטגן. לפי הדיווחים,  ברצלונה צפויה לדרוש עליו 20 מיליון יורו, בעוד שאצל האדומים לא מוכנים להשקיע סכום הגבוה מ-12 מיליון ליש"ט. עוד מאנפילד: סוכנו של מאריו באלוטלי, מינו ראיולה, טעם שהחלוץ עשוי לחזור מהשאלתו במילאן, אבל הוא שוחח בנושא עיין עם יורגן קלופ.

 

ברצלונה עדיין בוחנת אפשרות לרכוש את פאולו דיבאלה, חלוץ יובנטוס, שמחירו מוערך ב-60 מיליון יורו. הגברת הזקנה כבר מתחילה לחפש מחליף עבורו, ולפי דיווחים שונים מאנגליה היא סימנה את חלוץ פולהאם הצרפתי, מוסא דמבלה, שמבוקש גם בטוטנהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי