ביקורת על החתמתו של קולקר: היה עדיף ג'רארד

בטוח בקולקר. קלופ
בטוח בקולקר. קלופ | צילום: Gettyimages

קלופ יפגוש את ארסנל (21:50), שבונה על ג'ואל קמפבל. אוזיל ישוב להרכב

(גודל טקסט)

אחרי ההצגה הגדולה עם ה-3:3 בין ניוקאסל למנצ'סטר יונייטד, שירדה למקום השישי בשל ניצחונה של ווסטהאם, ואחרי שאסטון וילה הצליחה לנצח לראשונה מאז המחזור הראשון, המחזור ה-21 בפריימרליג ייחתם היום עם שבעה משחקים נוספים, כשבמוקד ליברפול הפצועה והחבולה תארח באנפילד את ארסנל (21:50, שידור ישיר בספורט1 וב-HD).

 

המרסיסיידרס יגיעו למשחק יחד עם ההחתמה הטרייה שלהם, בלם טוטנהאם לשעבר סטיבן קולקר, שעבר בהשאלה מק.פ.ר לאנפילד בגלל מצוקת הבלמים של האדומים. למרות שחלק מאוהדי ליברפול קיבלו את ההחתמה, הדבר לא נכון לגבי כלל יושבי אנפילד: בתוכנית האנגלית והפופולרית "טוקספורט" עלו לדבר אוהדים רבים שתהו למה סטיבן ג'רארד לא הוחתם למשבצת הזו: "יש לו ניסיון הרבה יותר גדול, הוא היה יכול לשחק בהגנה ולעזור", אמר אחד מהם.

 

 

הפרשנים תוהים איך מחלקת הסקאוטינג המפוארת של המייטירדס לא מצאה שחקן הגנה מרשים יותר. קולקר רשם העונה רק שלושה משחקים כמושאל בסאות'המפטון מק.פ.ר, ומשחקו האחרון היה בהפסד 6:1 לליברפול בגביע הליגה, אולם למרות זאת יורגן קלופ טען: "הוא השחקן המושלם עבורנו". קולקר יעלה בהרכב רק במידה ומאמדו סאקו לא יתאושש מפציעתו. גם ג'ורדן אייב כנראה התאושש מהפציעה, פליפה קוטיניו ודניאל סטארידג' ושחקני הרכב נוספים ימשיכו להיעדר.

 

קלופ הודה שהקבוצה שלו רחוקה מלהיות מוכנה למשחק נגד התותחנים, אבל לדבריו: "אם השחקנים ייצמדו למשחק הלחץ שלי אפשר יהיה לסחוט תוצאה טובה ". קלופ וארסן ונגר נפגשו ארבע פעמים בליגת האלופות וכל מאמן צבר ניצחון אחד: "הכבוד שלי לונגר עולה מיום ליום. ארסנל לא רק קבוצה שיודעת להחזיק טוב בכדור אלא גם יוצאת למתפרצות מצוין".

 

הגיבור של ונגר. קמפבל (gettyimages)

 

הגיבור הזמני בארסנל הוא הקוסטה ריקני ג'ואל קמפבל, שעשוי לשחק היום. אחרי ארבע שנים בהן הושאל כל פעם לקבוצה אחרת החליט ונגר שהגיע הזמן לתת לו ללבוש את החולצה של ארסנל ובינתיים הוא מחזיר הרבה תוצרת. הוא היה משמעותי במשחקי הניצחון על דינאמו זאגרב ואולימפיאקוס, ועזר להחזיר את הקבוצה לעלייה לשלב שמינית גמר האלופות. הצרפתי אמר עליו: "הוא הופיע כשהיינו עם הסכין על הצוואר ועזר לנו. אני אוהב את הגישה הזאת ומופתע מהיכולת שלו".

 

בארסנל ימשיך להיעדר אלכסיס סאנצ'ס, אולם מסוט אוזיל ופר מרטסאקר, שלא שיחקו נגד סנדרלנד, יחזרו לשחק והם צפויים לעלות בהרכב.

 

הרכבים משוערים:

 

ליברפול: מיניולה, קליין, טורה, סאקו, מורנו, אלן, צ'אן, מילנר, אייב, פירמינו, לאלנה

 

ארסנל: צ'ך, ביירין, קוסיילני, מרטסאקר, מונריאל, ראמזי, פלאמיני, אוזיל, קמפבל, וולקוט, ז'ירו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי