קלופ: זו הייתה האכזבה הכי גדולה בתקופתי בליברפול

בכלל הייתה עבירה בשער הראשון. קלופ
בכלל הייתה עבירה בשער הראשון. קלופ | צילום: Gettyimages

המאמן אחרי ה-3:0 לווטפורד: "הפעם היה רע מאוד, אבל המצב לא כזה גרוע"

(גודל טקסט)

ליברפול לא מתרוממת. מאז שיורגן קלופ מונה למאמן הקבוצה, הוא צבר 12 נקודות בלבד בתשעה משחקים, ובמשחק האחרון קבוצתו ספגה מפלה בדמות הפסד 3:0 מביש לווטפורד.

 

"המשחק הזה היה הרגע המאכזב ביותר בחיי בליברפול עד כה", הודה המאמן בסיום, ולאחר מכן פתח במונולוג: "אחרי המשחק נגד מנצ'סטר סיטי כולם אמרו: וואו. אבל זה היה צד אחד של הקבוצה שלי, היום ראינו את הצד השני. אני יודע כמה הקבוצה הזאת יכולה להיות חזקה. היום היה יום רע מאוד, אבל באופן כללי המצב לא כזה גרוע. אנחנו צריכים להגיב טוב יותר לדברים שמתרחשים ואנחנו עובדים על זה".

 

 

 

לגבי המשחק עצמו, קלופ בחר להתלונן על השער הראשון, וטען כי נעשתה עבירה על השוער: "בוגדן תפס את הכדור בשתי ידיו, ומרגע שזה קורה הכדור נחשב "בטוח" ואי אפשר לקחת אותו". יחד עם זאת, המאמן לא סבור כי קבוצתו סבלה מהתנכלות: "אני חושב שהשופט פשוט לא ראה את האירוע. זו הייתה החלטה לא נכונה אבל אנחנו קיבלנו הרבה יותר החלטות רעות", הודה בסיום.

 

המרסיסיידרס מוחים אחרי השער, את הצרעות זה לא מעניין (gettyimages)

 

"זו הייתה דרך רעה מאוד להתחיל את המשחק", הודה המאמן, שספג ביקורת חריפה על כך שבחר לשחק ללא חלוץ. "כמובן שהשער הראשון נבע מטעות של בוגדן, הוא לא היה צריך לשמוט את הכדור. אני עדיין חושב שזו הייתה טעות, אבל התגובה שלנו הייתה רעה מאוד. איבדנו את הראש והפסקנו לשחק כדורגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי