קלופ מתחיל לעבוד: גוראיץ' סיכם בליברפול

קלופ. החתמה ראשונה
קלופ. החתמה ראשונה | צילום: Gettyimages

המאמן החתים את הקשר שעשוי להיות יורש לסטיבן ג'רארד. טר-שטגן בדרך?

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. "סקאי ניוז" הודיעה שהכוכב האדום בלגרד הסכימה רשמית להצעת ליברפול לשלם עבור קשר הקבוצה מארקו גוראיץ' 5.1 מיליון ליש"ט. הוא נמצא במתקן האימונים של הקבוצה לבדיקות רפואיות ויחזור לחצי שנה השאלה לסרביה. הוא השחקן הראשון שקלופ החתים לליברפול.

 

הסרבים יקבלו את השחקן בהשאלה תמורת 750 אלף ליש"ט ויש להם גם סעיף לפיו אם השחקן יימכר לקבוצה אחרת יקבלו 10 אחוז מהרווחים עליו. אינטר היתה קרובה להחתים את השחקן בן ה-19 שנחשב יורש פוטנציאלי לסטיבן ג'רארד.

 

 

ליברפול גם רוצה את שוער ברצלונה מארק-אנדרה טר-שטגן ששמו שוב עלה לכותרות כמבוקש בקבוצה. סימון מניולה ואדם בוגדן עשוי טעויות קשות במשחקי ליברפול האחרונים. קלופ, הבטיח למיניולה שלא יירכוש שוער אחר, אבל אין ספק שליברפול חייבת שוער שייצב את ההגנה.

 

 

היום פורסם שטר-שטגן כועס על כך שלא שותף במשחקי אליפות העולם לקבוצות. ראשי הקבוצה שמו לב לכך שהוא ישב עצוב בחדר ההלבשה ולא חגג עם החברים את הזכייה בגביע. ייתכן מאוד שהוא יסכים כעת להצעת ליברפול לעבור אליה. הוא חתום בברצלונה עד 2019, אבל הוא יודע שלא יקבל את החולצה הראשונה של המועדון בליגה.

 

טוטנהאם המדורגת במקום רביעי בפרמיירליג מנסה להתחזק בחלוץ בינואר. אתמול (שלישי) דווח על מו"מ עם חלוץ מארסיי מיצ'י באטשואי והיום על כך שהיא רוצה את סנדרו ראמירס. העיתון "ספורט" הקאטלוני דיווח שסנדרו עשוי להגיע בהשאלה וייתכן אף שיימכר תמורת 12 מיליון יורו.

 

סנדרו. יעבור לאנגליה? (gettyimages)

 

התרנגולים מוכנים לרכוש את החלוץ המשחק באגף רק אם לא יהיה לו סעיף שברצלונה תוכל לרכוש אותו חזרה. סנדרו יודע שמאוריצניו פוצ'טינו מתמחה בהשבחת שחקנים מעירים כך שזו יכולה להיות אחת הסיבות לכך שהוא רוצה להגיע לוויט הארט ליין.

 

הקשר הפורטוגלי, ז'ואאו מוטיניו, המשחק במונאקו מבוקש בזניט סט. פטרסבורג בה מאמן אנדרה ולאש-בואש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי