"שחקני יונייטד בטוחים שסימאונה יאמן אותם"

מתאים לאולד טראפורד? סימאונה
מתאים לאולד טראפורד? סימאונה | צילום: Gettyimages

מוריניו מתחמם על הקווים? בצד האדום של מנצ'סטר לא מתרגשים יותר מדי

(גודל טקסט)

העיתון "הסאן" מדווח ביום הראשון של 2016 ששחקני מנצ'סטר יונייטד בטוחים שמאמן אתלטיקו מדריד, דייגו סימאונה, יהיה הבוס החדש שלהם בקיץ הקרוב.

 

בעיתון יודעים לספר שאומנם ז'וזה מוריניו אמר לא לריאל מדריד כדי לקבל את הג'וב ביונייטד, אבל דווקא סימאונה הוא המועמד הבכיר כרגע. הארגנטיני שחתם בקיץ 2015 על חוזה לחמש שנים בקולצ'ונרס אמר בעבר שיהיה לו קשה לעזוב את הפרויקט של אתלטיקו והוא מרגיש בקבוצה כמו בבית. 

 

 

משמעות הידיעה היא שלואי ואן חאל לא יסיים את חוזהו בקיץ 2017 במועדון ואולי יילך כבר בקרוב. אוהדי היונייטד יוכלו להתאהב בסימאונה, שידוע בתור הלב והנשמה של אתלטיקו מדריד. הוא מאמן שיודע להוציא משחקניו 200 אחוז ובניגוד להולנדי הוא לא שחצן ויודע לשקם שחקנים במקום להעיף אותם מהקבוצה בצורה סדרתית, כפי שעשה LVG בשניים האחרונות לשחקנים רבים.

 

 

בתיאטרון החלומות מחפשים מאמן התקפי וסימאונה אמנם לא מוגדר ככזה, למרות שהוא הוליך את הקולצ'ונרוס להישגי ענק בשנים האחרונות. עובדה נוספת שעשויה ליצור חשש מהמעבר היא חוסר היכולת של ארגנטינאים להצליח ביונייטד בשנים האחרונות, כשהבולטים הם חואן ורון ואנחל די מאריה.

 

אם סימאונה יגיע הוא יצטרך ללמוד לדבר אנגלית במהירות, אבל לפחות הוא יוכל לתקשר לפחות עם דויד דה חאה, חואן מאטה, מרכוס רוחו, אנדר הררה, גיז'רמו וארלה ולואיס ולנסיה דוברי הספרדית. השדים האדומים אינם היחידים באי הבריטי שמעוניינים בסימאונה, לאחר שנודע מזה תקופה שקשר נבחרת ארגנטינה מבוקש בצ'לסי על ידי רומן אברמוביץ'.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי