יוקאנוביץ' מגלה שהחיים בלונדון כלל לא קלים

החיים רחוקים מלהיות פיקניק. יוקאנוביץ' צופה בפולהאם מהיציע
החיים רחוקים מלהיות פיקניק. יוקאנוביץ' צופה בפולהאם מהיציע | צילום: Gettyimages

יש ביקוש לשני הכוכבים הגדולים של פולהאם. "מחפש יציבות? שישכח מזה"

קבוצות: פולהאם
(גודל טקסט)

סלבישה יוקאנוביץ' ידריך בשבת (17:00) לראשונה את קבוצתו החדשה פולהאם במשחק ביתי נגד שפילד וונסדיי בעלת יומרות ההעפלה לפרמיירליג. הקוטג'רס, שעד לפני שנתיים תפסו את תקן קבוצת הפריימרליג הוותיקה והלגיטימית, רחוקים רק שש נקודות מהקו האדום.

 

עם כניסתו לתפקיד הטרי, גילה המאמן הסרבי שגם בלונדון החיים אינם פיקניק. שני שחקניה הטובים ביותר של פולהאם מחוזרים על ידי קבוצות אחרות, ובשל ריצוי עונש איסור העברות מפיפ"א אין באפשרותה של הקבוצה לחתים שחקנים אלא רק לשאול שחקנים אחרים.

 

 

טוטנהאם מעוניינת לרכוש את חלוצה הצרפתי בן ה-19 של פולהאם, מוסא דמבלה (כשמו של הקשר הבלגי של התרנגולים) שנחשב לכישרון ענק. דמבלה המשחק בנבחרת צרפת עד גיל 19 מבוקש גם באברטון וגם בקבוצות בצרפת ואיטליה. הכישרון הצעיר, שכבש העונה 9 שערי ליגה ובישל שניים, מסיים את חוזהו בקיץ הקרוב ובלונדון מעוניינים להשאירו וכבר הוצע לו חוזה חדש לארבע שנים. אם דמבלה יעזוב בקיץ לא יהיה הדבר בחינם שכן הקבוצה תקבל עבורו דמי השבחה.

 

מבוקש. דמבלה (gettyimages)

 

מכה נוספת שיכולה להיות מונחתת על יוקאנוביץ' היא שמוליכת הליגה, מידלסברו, רוצה לרכוש את חלוץ לידס לשעבר והיום בפולהאם רוס מקורמק, שהוא סגן מלך השערים של הליגה עם 13 כיבושים. גם בורנמות' מהפרמיירליג מתעניינת בשחקן.

 

יוקאנוביץ' בינתיים התראיין לתקשורת האנגלית ורמז שמעולם לא תכנן להישאר זמן רב במכבי תל אביב: "אני מחפש יציבות. חתמתי בפולהאם לשנה וחצי כי זה מועדון גדול שנמצא בעיר גדולה. אני מחפש יציבות גם בחיי הפרטיים, יש לי חיים מעניינים אבל משוגעים כי עבדתי במקומות רבים. לפני חצי שנה אימנתי באנגליה, ובום עברתי לתל אביב. זה הכדורגל". באמצעי התקשורת הנצרכים בידי אוהדי פולהאם עקצו את יוקאנוביץ', ובאחד הבלוגים נכתב: "אם הוא מחפש יציבות בצ'מפיונשיפ שישכח מזה. כבר חצי מהמנג'רים פוטרו העונה בליגה".

 

הסרבי סיפר ששוחח עם הבעלים של הקבוצה שאהיד קאן הפקיסטני החי בארה"ב שהוא גם הבעלים של ג'קסונוויל יגוארס מה-NFL. כאשר נשאל אם יתחיל לעקוב אחרי קבוצתו של הבוס בארה"ב השיב: "לא חושב. אני אוהב כדורגל ולא ענפים אחרים. יש לי הרבה עבודה בקבוצה ולא יהיה לי זמן, אבל הבוס נראה לי אדם מחויב לקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי