ואן חאל: "אחרי תצוגה כזו אין לי סיבה להתפטר"

| צילום: gettyimages

המנג'ר חזר בו לאחר ה-0:0 מול צ'לסי: "בוטח בהנהלה". רוני: "תקופה קשה"

(גודל טקסט)

קרב המאכזבות בין מנצ'סטר יונייטד לצ'לסי הסתיים ב-0:0 חלש שלא הועיל לאף אחת מהקבוצות. השדים האדומים אומנם עצרו רצף של ארבעה הפסדים, אך רשמו משחק שמיני ברציפות בלא ניצחון. מנגד, חוס הידינק עדיין לא ניצח והבלוז סיימו משחקי שני ברציפות תחת הדרכתו בלא הכרעה. המשמעות: שלוש נקודות בלבד מפרידות בין האלופה לבין ניוקסאל שניצבת מתחת לקו האדום.

לואי ואן חאל, שעלול לסיים את תפקידו בעקבות התוצאות האחרונות, נשמע אופטימי בסיום: "כולם ראו שהשחקנים נלחמים עבורי. זו הייתה הופעה טובה מאוד שלנו, אבל סבלנו מחוסר מזל. אני מלא ביטחון בהנהלה ובשחקנים, כך שאין לי שום סיבה להתפטר מתפקידי". רק לפני מספר ימים, כזכור, המנג'ר ההולנדי הפתיע את כולם כשאמר: "אני לא צריך לחכות שיפטרו אותי, אני יכול ללכת הביתה בעצמי". כעת עושה רושם שהוא שינה את דעתו, לפחות לעת עתה.

"שלטנו במשחק, נלחמנו על כל כדור והיינו חייבים לנצח את המשחק הזה", אמר ווין רוני המתוסכל. "זה הכדורגל ולצערי כך הדברים נראים מבחינתנו בתקופה האחרונה", הסביר החלוץ ועל הדרך הוא ניצל את ההזדמנות על מנת להחמיא לאוהדים: "הקהל היה נפלא, אפשר לראות מה המשמעות של האוהדים עבור השחקנים. זו תקופה קשה, אבל אני משוכנע שהניצחונות יגיעו".

רוני. בטוח שהעתיד יהיה ורוד יותר (Gettyimages)

"מצד אחד, אני שמח עם הנקודה בגלל שהיה משחק קשה. מצד שני, היו לנו שתי הזדמנויות גדולות להשיג את שלוש הנקודות", סיכם מאמן צ'לסי חוס הידינק. "חסרו לנו כמה שחקני התקפה ונאלצנו להתאים את עצמנו. בגדול, אני מרוצה. הזאר נייד מאוד ויכול לשחק בכל עמדה. הוא מעדיף להיות בשמאל ומסתדר טוב במרכז. כל החלוצים שלנו פצועים".

"אנחנו לא יכולים להיות מרוצים מהתוצאה, אבל אנחנו יכולים להיות גאים בהופעה שלנו", אמר אנדר הררה לאחר המשחק. "שיחקנו עם המון אנרגיה והרבה תשוקה". סיכם הקשר.

ריו פרדיננד, אקס יונייטד ופרשן בהווה, צייץ במהלך המשחק ורשם: "קורטואה פשוט מדהים. שניים משלושת השערים הטובים בעולם נמצאים על כר הדשא כעת. כמובן שנוייר הוא השלישי". גם גארי לינקר החמיא לשוערים, אלא שהוא בחר להתמקד בדה חאה: "הוא כל כך טוב שהוא אפילו יכול להציל את ואן חאל".

מרוצה מהנקודה. הידינק (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי