לסטר מול סיטי, 21 מיליון פאונד מול 293

וארדי ודה בריינה. כמה ההפרש היום?
וארדי ודה בריינה. כמה ההפרש היום? | צילום: Gettyimages

השועלים מדורגים מעל המיליארדים ממנצ'סטר למרות פער עצום בשווי ההרכבים

(גודל טקסט)

לפני לא הרבה שנים היה ניתן לצפות במשחק הזה בליגות נמוכות הרבה יותר, אבל כיום למפגש בין לסטר למצ'סטר סיטי יש השלכות על צמרת הפרמיירליג.

 

השועלים ינסו להוכיח הערב (21:30 ישיר בספורט1) שהמעידה מול ליברפול (הפסד 1:0) היתה מקרית ולחזור למקום הראשון בטבלה, במידה וינצחו את האורחים. מנגד, הקבוצה של מנואל פלגריני תרצה לצאת עם שלוש נקודות ממנצ'סטר שיאפשרו לה לעקוף את לסטר בדרך למקום השני.

 

 

למרות העונה הנפלאה של השועלים, הקבוצה של קלאודו ראניירי בהחלט יכולה להרגיש כדוד במפגש מול גוליית. ההרכב המשוער של מנצ'סטר סיטי עלה למועדון 293 מיליון פאונד, בעוד לסטר הוציאה רק 21 מיליון כדי להרכיב את שלה.

 

הארט. על רק 600 אלף פאונד (gettyimages)

 

רק כדי לשים את הדברים בפרספקטיבה הנכונה, יאיא טורה, שעלה לבעלי הסיטי 24 מיליון פאונד והוא רק השחקן השמיני הכי יקר בסגל הקבוצה, שווה יותר מכל ההרכב הפותח של לסטר. עם זאת, בעמדת השוער השועלים דווקא מובילים: קספר שמייקל עלה להם מיליון פאונד בעוד הסיטיזנס שילמו על ג'ו הארט, שוערה הראשון של נבחרת אנגליה, רק 600 אלף פאונד.

 

הרכבים משוערים:

 

לסטר: קספר שמייקל (מיליון פאונד), דני סימפסון (2 מיליון), רוברט הוט (3 מיליון), ווס מורגן (מיליון), כריסטיאן פוקס (העברה חופשית), ריאד מחרז (400 אלף), אנגולו קאנטה (5.6 מיליון), אנדי קינג (העברה חופשית), מרק אלברייטון (העברה חופשית), ג'יימי וארדי (מיליון), שינג'י אוקזאקי (7 מיליון).

 

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט (600 אלף), באקארי סנייה (העברה חופשית), ניקולאס אוטמנדי (28.5 מיליון), אליקים מנגלה (42 מיליון), גאל קלישי (7 מיליון), פרננדיניו (34 מיליון) יאיא טורה (24 מיליון), קווין דה בריינה (56 מיליון), דויד סילבה (24 מיליון), ראחים סטרלינג (49 מיליון), סרחיו אגוארו (38 מיליון).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי