זולה הציע לג'ון טרי להצטרף אליו בקטאר

יגיע לקטאר? טרי
יגיע לקטאר? טרי | צילום: Gettyimages

אקס צ'לסי מאמן כיום בנסיכות. אוהדי הבלוז יקיימו קמפיין להשארת הקפטן

(גודל טקסט)

ברגע שג'ון טרי הודיע כי יעזוב את צ'לסי עם סיום העונה והוסיף כי הוא אינו מתכוון לפרוש, היה צפוי שהבלם הוותיק יוצף בהצעות. אחת כזו הגיעה מלא אחר מאשר ג'יאנפרנקו זולה, חברו של טרי לחדר ההלבשה בעבר, אשר מאמן כיום את א-עראבי הקטארית. 

זולה, שחקן נבחרת איטליה לשעבר, בטוח כי יצליח לשכנע את טרי לחבור אליו בקטאר, עוד לפני שבלם נבחרת אנגליה בעבר יקבל הצעות מסין, טורקיה וה-MLS. 

בקטאר, שצפויה לארח את המונדיאל ב-2022, רוצים כמה שיותר שחקנים בכירים שיצטרפו לליגה המקומית וישמשו כשגרירים. אחד שכבר משחק שם הוא צ'אבי, אקס ברצלונה, שגם פתח בקטאר אקדמיית כדורגל. טרי עשוי להיות עוד שם חשוב שיצטרף, אם כי הוא ערך בשנה האחרונה טיול בסין כדי להתרשם מהאופציות שיש לו. 

בינתיים, דובר צ'לסי הודיע כי ההחלטה של המועדון לא להאריך את חוזהו של טרי בן ה-35 עדיין לא סופית, וכי לטענתו טרי מפעיל לחץ על המועדון בכך שהודיע חד צדדית שלא ימשיך. חברו להגנה,  קורט זומה, הצהיר שזו יכולה להיות טעות אם טרי יעזוב מכיוון שהוא בכושר טוב. 

על אף הטענה כי החלטת המועדון אינה סופית, אוהדי צ'לסי כבר הביעו את זעמם והם מתכננים לצאת בקמפיין גדול למען השארת הקפטן בלונדון. האוהדים מחו בעבר גם כשפרנק למפארד נזרק וניסו להשאיר גם את ז'וזה מוריניו, אבל רומן אברמוביץ' בדרך כלל לא מתחשב ברצונם. 

על כל פנים, טרי הבטיח שלא יעבור לקבוצה אחרת באנגליה. "זה לא סיפור שנגמר. המועדון טוען שהוא עדיין במו"מ עם טרי. אני מאמין שהם כן יאריכו את חוזהו בסופו של דבר", התייחס מרסל דסאיי, אקס הבלוז, לסוגייה הבוערת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי