ואן חאל: "החצי הראשון שלנו היה מצוין"

| צילום: AFP

מנג'ר יונייטד נראה מאושר אחרי ה-0:3 על סטוק. ראיין גיגס לא עובר לסלטיק

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד חוזרת. גם הרכב חסר ושילוב שחקנים צעירים לא מנעו מיונייטד להציג כדורגל משכנע, לראשונה אחר זמן רב, בדרך ל-0:3 בביתם על סטוק סיטי.

 

קצת קשה להאמין לנתון הבא, אבל יונייטד נאלצה לחכות 525 דקות כדי להבקיע שער במחצית הראשונה באולד טראפורד. זה לקח לה 11 משחקים, מאז המשחק נגד וולפסבורג בליגת האלופות, עד שג'סי לינגארד הצליח למצוא את הרשת ו-9 דקות אחריו היה זה אנתוני מרסיאל שהכפיל את היתרון עם שער נפלא שקבע שסטוק לא תשוב מתיאטרון החלומות עם ניצחון גם הפעם, דבר שלא עשתה 40 שנה. ווין רוני כבש במחצית השנייה את השלישי במשחק והשביעי שלו העונה. 

 

 

ביום שישי האחרון, אחרי הניצחון על דרבי קאונטי בגביע, גילה רוני שהשחקנים דיברו עם ואן חאל והוא הבטיח לתת לקבוצה יותר חופשיות לתקוף – וכפי שאפשר היה לראות, זה עבד בשני המשחקים האחרונים. האוהדים באולד טראפורד התמוגגו מיכולת קבוצתם אמש, בעיקר לנוכח העובדה שכדורים רבים הגיעו לשחקני ההתקפה וכי הקבוצה נמנעה ממסירות מיותרות לרוחב.

 

לינגארד. הסכר נפתח אחרי השער שלו (Gettyimages)

 

בוודאי תופתעו לדעת שעד לפני המשחק אתמול יונייטד החזיקה בשיא שלילי – הקבוצה שבעטה הכי מעט לעבר השער מבין כל 92 הקבוצות המקצועניות באנגליה – ואי אפשר היה שלא לשים לב לשמחתו של המנג'ר לואי ואן חאל בסיום.

 

"הצגנו מחצית ראשונה גדולה. כבשנו שערים פנטסטיים ויצרנו הרבה מצבי כיבוש", אמר ההולנדי, "בחצי השני שלטנו ומצאנו את הרשת פעם נוספת. ב-2016 הפסדנו רק משחק אחד בדקה האחרונה לסאות'המפטון, ואסור לנו אף פעם להפסיד בבית כמו שהיה מול הסייטנס, אבל אני מקווה שיש שיפור".

באשר להיעדרותו של עוזר המאמן ראיין גיגס, בסיום המשחק אישרו ראשי מנצ'סטר יונייטד כי המאמן נעדר מסיבות מחלה במשפחה וכי הוא אינו בדרכו לאימון סלטיק כפי שסברו בתקשורת האנגלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי