הידינק: רמאים מנסים לגרום להרחקת קוסטה

דייגו קוסטה. צריך להימנע מפרובוקציות
דייגו קוסטה. צריך להימנע מפרובוקציות | צילום: AFP

מנג'ר צ'לסי יצא להגנתו של החלוץ: "שחקנים עושים פרובוקציות על גבו"

(גודל טקסט)

ווטפורד וצ'לסי סיימו אתמול בתיקו 0:0 מאכזב מבחינת התוצאה, אבל הרבה אירועים היו על כר הדשא – ולצערנו, לא בפעם הראשונה, הם לא היו קשורים בהכרח לכדורגל וחלק מרכזי בהם חלק דייגו קוסטה.

 

חלוץ צ'לסי התעמת עם מגן הצרעות חואן קרלוס פארדס ובדקה ה-45 השניים ניסו להוציא אחד את השני מהמשחק – תחילה היה זה דייגו קוסטה שנפל לאחר שספג מכה מהמגן, זמן קצר לאחר מכן היה זה פארדס שצנח אל הקרקע כאילו נפגע בפניו כתוצאה משליחת ידיים של דייגו קוסטה. כל אחד מהם ראה את הכרטיס הצהוב.

 

 

מנג'ר צ'לסי חוס הידינק התלונן בסיום, והפעם יש לציין כי בצדק: "השחקנים עושים פרובוקציות על גבו של דייגו קוסטה, כי יודעים שהוא חם מזג. קוסטה נדחף על ידי פארדס, המגן הכניס לו מכה ואני הזהרתי אותו במחצית שימנע מכל הפרובוקציות האלה. יש כל מיני רמאים בכל הקבוצות שמנסים להרחיק את קוסטה באדום. הסברתי לו שיזהר והוא אמר שיעשה מה שהוא צריך לעשות ויתרכז במשחק עצמו".

 

"מה שקרה עם פארדס היה מול העיינים שלנו, עשרה מטרים מאיתנו. לא יכולנו לפספס. פארדס החזיק את פניו, אבל קוסטה אפילו לא היה קרוב לראשו", המשיך ההולנדי להגן על החלוץ. "אני שמח שהשופט והקוון ראו את מה שקרה. קוסטה אוהב פיזיות, אבל הוא צריך לעשות זאת לפני החוקים. הוא צריך להתרגל לכך שמנסים להיות פיזיים איתו". 

 

"דייגו קוסטה צריך להתרגל לכך" (AFP)

 

מנגד, חלוץ וקפטן ווטפורד טרוי דיני הזכיר לכולם שקוסטה לא תמים: "הוא הכניס מכה לסבסטיאן פרודל במרכז המגרש ועל זה הגיע לו צהוב. השופט הזהיר אותו ואם הוא דיבר איתו שוב אחרי העימות השני, היה ברור שיוציא לו צהוב לפחות. הבעיה שעושים עניין מכל מגע במשחק. כששיחקתי בליגת החובבים היינו צוחקים על כאלה עימותים". 

 

צ'לסי אומנם סיימה בתיקו, אבל היה זה משחק עשירי שלה ללא הפסד בכל המסגרות ומבחינה זאת רומן אברמוביץ' יכול לסמן לעצמו וי קטן על כך שהחליט לבסוף לפטר את ז'וזה מוריניו.

 

מי שאותת להנהלה שאסור לוותר עליו הוא ג'ון טרי שהפגין משחק מצוין והראה למה הוא עדיין אולי השחקן החשוב בצ'לסי. אוהדי צ'לסי לא הפסיקו לשיר את שמו של טרי במהלך המשחק וטרי אכן נראה בלתי ניתן להחלפה. 

 

ג'ון טרי. מניה בטוחה בהגנת הבלוז גם בגיל 35 (Gettyimages)

 

צ'לסי המאוכזבת עלתה רק למקום ה-13, אבל זה מדהים שהאלופה מדורגת במקום הטוב ביותר שלה בליגה מאז ה-24 באוקטובר, אז דורגה במקום ה-12 למרות הפסד לווסטהאם 2:1. אגב, המיקום הכי טוב שלה העונה היה המקום ה-10 במחזור הרביעי. כבר אמרנו שהפרמיירליג מטורפת העונה?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי