רוי קין: הזאר? ילד מפונק שמוריד בטחון לקבוצה

הראש שלו לא במשחק. הזאר
הראש שלו לא במשחק. הזאר | צילום: Gettyimages

שחקן העבר במתקפה חריפה על הבלגי: "הייתי רץ אחריו ובועט בו בכל המגרש"

(גודל טקסט)

פרשן הטלוויזיה ושחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד, רוי קין, מתח ביקורת קטלנית על יכולתו של אדן הזאר בהפסד 2:1 של צ'לסי לפ.ס.ז'. קין אמר: "הוא ילד מפונק שגורם לכל השחקנים בקבוצה שלו לאבד את האמון בעצמם ומוריד את הביטחון העצמי לכל הקבוצה".

 

קין, שידוע באמירות הבעייתיות שלו, אמר שאם היה מתאמן עם הזאר הוא היה מרביץ לו ובועט בו בכל פינה במגרש: "אני לא מבין שחקנים כמו הזאר. הוא האריך את החוזה שלו בחמש שנים וכולנו ראינו כמה הוא היה מבריק שנה שעברה. ואז, יום לפני משחק העונה עבור צ'לסי הוא יוצא בהצהרות מטופשות". קין התייחס לראיון שהעניק הבלגי ל-ל'פריזיאן בו אמר שיהיה לו לסרב להצעה של פ.ס.ז'.

 

 

קין, שהוא גם עוזר מאמן נבחרת אירלנד, אמר: "הייתי רץ ובועט בו בכל המגרש, החברים צריכים להשתלט עליו. הוא בחור מוכשר, אבל הגישה שלו היא של ילד מפונק. מה שהוא עשה היה מגוחך. אתה יכול להבין שחקנים שלפעמים עצובים ומסובבים להם את הראש והם רוצים לעזוב, אבל ברגע שאתה עולה לכר הדשא אתה לחייב לשכוח הכל. אתה משחק עבור המועדון, החברים שלך והאוהדים. אתה חייב לרדת לכר הדשא ולשחק. תהיה עצוב אחרי המשחק".

 

כשאתה עולה על הדשא אתה חייב לשכוח מהכל. קין (gettyimages)

 

קשר נבחרת בלגיה, שחווה את עונתו הגרועה בקריירה עם שער בודד ב-30 משחקים, סבל מביקורת נוקבת עקב המשחק החלש שהפגין בפארק דה פרינס. המנג'ר לשעבר והפרשן הארי רדנאפ אמר בראיון ל"איבנינג סטאנדרד ניוז": "סובב לו את הראש, יש כבר קבוצות שדיברו אותו לעונה הבאה. אם צ'לסי רוצה שאחד מעשרת השחקנים הכי טובים בעולם יישאר אצלה היא חייבת להיות סבלנית ולדחות כל ניסיון של קבוצה אחרת לרכוש אותו".

 

"מישהו נכנס לראש של הזאר", המשיך רדנאפ. "אולי זו אחת הסיבות לירידה הדרסטית ביכולת שלו. העתיד שלו תלוי במי שיגיע לצ'לסי עונה הבאה. הוא נכבה בחצי הראשון של העונה ונראה שהוא לא מצליח להתאושש מזה". המנג'ר סיפר שכל מועדון בעולם מפר את החוקים לפיהם אסור לדבר עם שחקן שחתום על החוזה, והודה שאפילו הוא שוחח עם הבלגי כששיחק בליל והוא היה מנג'ר טוטנהאם.

 

מישהו נכנס לראש של הזאר וסובב אותו. רדנאפ (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי