אופי של אלופים: 0:1 ללסטר על נוריץ' בדקה ה-89

אוז'ואה. גול של אליפות?
אוז'ואה. גול של אליפות? | צילום: Gettyimages

המחליף לאו אוז'ואה הגדיל את הפער בפסגה ל-5 נקודות. ניצחון גם לצ'לסי

(גודל טקסט)

משחקי הליגה האנגלית חוזרים לאחר פגרשה של שבוע בשל משחקי הגביע. במוקד ניצחה לסטר 0:1 את נוריץ' בקרב קצוות דרמטי שהעלה את השועלים ליתרון של חמש נקודות בפסגה והפעילו לחץ על טוטנהאם וארסנל שישחקו ביום ראשון. גם צ'לסי חיכו עד לדקות הסיום כדי להבטיח ניצחון 1:2 בסאות'המפטון. במשחק המוקדם ניצחה ווסטהאם 0:1 את סנדרלנד ועלתה, לפחות זמנית, למקום החמישי שמוביל לליגה האירופית.

 

לסטר – נוריץ' 0:1

פעם אחר פעם מספידים את השועלים ופעם אחר פעם הם מוכיחים לנו אחרת. הפעם הם הצליחו להשיג ניצחון 0:1 על נוריץ' מהתחתית במשחק חלש, אך כידוע באליפויות זוכים עם ניצחונות כאלו. 

 

 

כנראה שפגרת הגביע לא עשתה טוב לשחקנים של קלאודיו ראניירי שנראו אפתיים ברוב שלבי המשחק. אך למאמן האיטלקי היה עוד אס בשרוול, כאשר הכניס לעשר הדקות האחרונות את לאונרדו אוז'ואה במקום המגן דניאל אמרטיי. הארגנטיני לא אכזב כשבדקה ה-89 כבש את שער הניצחון היקר.

 

לסטר הגדילה את הפער בפסגת הפרמיירליג לחמש נקודות, כאשר לה יש משחק עודף על הדולקות אחריה – טוטנהאם וארסנל. הקנריות, שכבר חלמו על הנקודה היקרה, והלא מתוכננת, במאבק התחתית יאלצו לחפש אותה במשחקים אחרים.

 

מחרז. הקסם ממשיך (gettyimages)

 

הרכבים

 

לסטר: קספר שמייכל; דניאל אמרטיי (לאונרדו אוז'ואה/ 78), ווס מורגן, רוברט הות', כריסטיאן פוקס; מארק אולברייטון, דניאל דרינקווטר, אנגולו קאנטה (אנדי קינג/ 70), ריאד מחרז; ג'יימי וארדי, שינז'י אוקזקי (ג'פרי סקולפ/ 69).

 

נוריץ': ג'ון רודי; ראיין בנט, איבו פינטו, טים קלוסה, ראסל מרטין; אלכסנדר טטי, ג'ון האוסון, רובי בריידי, נייתן רדמונד; סטיבן נייסמית' (מאת'יו ג'רביס/ 82), קמרון ג'רום.

 

מהלך המשחק

 

דקה 89

לסטר עלתה ליתרון 0:1: ג'יימי וארדי קיבל כדור על סף הרחבה ומסר כדור רוחב שהגיע אל המחליף חוסה אוג'ואה שדחק מקרוב לתוך הרשת.


אוז'ואה. הקפיץ את האוהדים ב"קינג פאוור" (gettyimages)

 

סאות'המפטון – צ'לסי 2:1

 

לאחר שבוע שהחזיר אותם לרלוונטיות עם משחק מול סיטי בגביע ומול פ.ס.ז' בליגת האלופות הבלוז חזרו למשחקי הליגה בסטייל עם ניצחון 1:2 על סאות'המפטון הלוהטת.

 

הקדושים נראו כאילו הם בדרך לניצחון שישי בשבעה משחקים לאחר שעלו ליתרון בדקה ה-42 משער של שיין לונג לאחר טעות בהגנה. אף השחקנים של חוס הידיניק ידאו להתאושש במחצית השנייה ולאחר שער השוויון של ססק פברגאס בדקה ה-75, ברניסלב יובאנוביץ' נגח את שער הניצחון בדקה ה-88.

 

 

צ'לסי אומנם השיגה ניצחון מוראלי, אך היא איבדה בדקה השביעית את פדרו שעלה בכשירות חלקית למשחק חסר חשיבות אמיתית. גם הקבוצה של רונאלד קומאן לא מרוצה, לאחר שנעצרה במירוץ על המקום החמישי שמוביל לליגה האירופית.

 

הרכבים

 

סאות'המפטון: פרייז'ר פורסטר; חוזה פונטה, ראיין ברטרנד, סדריק סוארס, וירג'יל ואן דייק, מאט טרגט (ג'יימב וורד-פרווס/ 89); סטיבן דייויס, אוריאל רומאו, ג'ורדי קלסי; שיין לונג (גרציאנו פלה/ 69), צ'רלי אוסטין (סיידו מאנה/ 79)

 

צ'לסי: טיבו קורטואה; גארי קייהיל, ברניסלב יובאנוביץ', אספילקווטה; באבא רחמן (קנדי/ 46), ססק פברגאס, ג'ון אובי מיקל, וויליאן, אדן האזר (נמייה מאטיץ'/ 90+3), פדרו (אוסקר/ 7); דייגו קוסטה.

 

מהלך המשחק

 

דקה 7

פדרו, שעלה למשחק בכשירות חלקית, החמיר את הפציעה בשריר הירך והוחלף על ידי אוסקר.


פדרו. סיכון שלא השתלם (gettyimages)

דקה 42

סאות'המפטון עלתה ליתרון 0:1: שיין לונג ניצל טעות בהגנת צ'לסי, פרץ לרחבה ובקור רוח שלח את הכדור לרשת של קורטואה.


לונג. ניצל טעות בהגנה (gettyimages)

דקה 75

צ'לסי השוותה ל-1:1: ססק פברגאס קיבל כדור על סף הרחבה, ניסה להגביה פנימה, אך הכדור הפתיע את השוער וחדר פנימה. זה השער הראשון שהקדושים ספגו לאחר שישה משחקים.


שחקני צ'לסי חוגגים את השוויון (gettyimages)

דקה 88

צ'לסי עלתה ליתרון 1:2: וויליאן הרים קרן מדויקת לרחבה, יובאנוביץ' עלה מעל כולם וכבש בנגיחה את שער השני של קבוצתו.


יובאנוביץ'. עשה את ההבדל (gettyimages)

 

ווסטהאם – סנדרלנד 0:1

העונה המצוינת של הפטישים לא נגמרת. הפעם זה נגמר עם ניצחון דחוק על סנדרלנד באפטון פארק שמהעלה אותם למקום החמישי שמוביל לליגה האירופית. מיכאיל אנטוניו כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-30, כאשר ווסטהאם עלתה למאזן של 43 נקודות לאחר 27 מחזורים – הישג השיא שלהם בעידן הפרמיירליג.

 

אנטוניו. שער ניצחון יקר (gettyimages)

 

משחקים נוספים: סטוק – אסטון וילה 1:2 (ארנאוטוביץ', 51 ו-56/ באקונה 79), ווטפורד – בורנמות' 0:0, ווסט ברומיץ' – קריסטל פאלאס 2:3 (גארדנר 12, דוסון 20, ברהינו 31/ וויקהאם 48, 80)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי