ואן חאל: הכל מכוון נגדי, לא מבקרים את השחקנים

ואן חאל. זה סקנדל
ואן חאל. זה סקנדל | צילום: Gettyimages

מנג'ר יונייטד נגד התקשורת. מרכוס רשפורד יפתח גם מול ארסנל?

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון של מנצ'סטר יונייטד בליגה האירופית על מידטיילנד 1:5 כולם מדברים על שני דברים. ההגרלה מול ליברפול בשמינית הגמר, והכוכב החדש מרכוס רשפורד בן ה-18 שצפוי לשחק גם מחר (ראשון) במשחק החם נגד ארסנל (15:50, שידור ישיר בספורט1).

 

הסיפור הפיקנטי עליו הוא שאימו לא זכתה לראות אותו מבקיע צמד וזוכה להיות השחקן הכי צעיר שכבש אי פעם במדי יונייטד באירופה אחרי שהוא אמר לה: "אל תבואי למשחק". האמא הגיעה העונה לכל המשחקים, אבל רשפורד אמר לה: "אין טעם שתגיעי. בטוח לא אשחק".

 

 

אנתוני מרסיאל נפצע בחימום וכל השאר היסטוריה. רשפורד עשוי לשחק גם מחר בגלל שמרסיאל עדיין פצוע, אבל ייתכן שהצרפתי יתאושש בזמן ויחזור לסגל. רשפורד שהצטיין בנוער של יונייטד בכיבוש רשם מספרים יפים במשחקי הקבוצה נגד הנוער של ארסנל.

 

Saturday's Daily Mirror back page:
Scandal#mufc#tomorrowspaperstoday#bbcpaperspic.twitter.com/C6omWe2LQh

— Nick Sutton (@suttonnick) February 26, 2016

 

בתוך כך יצא לואי ואן חאל בהתקפה ענקית על כל הידיעות שקושרות את ז'וזה מוריניו לקבוצה ועל הביקורת נגדו ואמר: "זה סקנדל ענק. בכל יום אני מונע לחץ מהשחקנים בגלל שכל חץ נורה עליי ולא עליהם. הכל מכוון נגדי. אף אחד לא מבקר אותם, כולם מבקרים אותי".

 

ואן חאל ומוריניו נחשבים לחברים, אבל ההולנדי אמר שהוא לא מעז להתקשר למיוחד ולומר לו להפסיק לדבר או למנוע ידיעות על כך בתקשורת. LVG אמר: "אני גם לא מבקש מיונייטד לעשות משהו. אני לא רוצה שהמועדון יעזור עכשיו למדיה להינות מההכחשות לסיפורים האלה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי