סעיף השחרור של ורדי: 30 מיליון ליש"ט

וארדי. יישאר שועל?
וארדי. יישאר שועל? | צילום Gettyimages

חלוץ לסטר הלוהט מבוקש אך יהיה בן 30 בינואר. ומי עשוי להחליף את מחרז?

(גודל טקסט)

לסטר, מוליכת הפרמייר-ליג, עשתה מאמצים גדולים כדי להשאיר את ג'יימי וארדי במועדון. אחרי שהחתימה את החלוץ הלוהט על חוזה חדש, העיתון "טיימס" מפרסם כי בהסכם קיים סעיף שעשוי להרתיע מחזרות פוטנציאליות.

 

וארדי האריך את חוזהו עד 2019, אך כל קבוצה שתרצה להעבירו לשורותיה תצטרך לשלם את מחיר השחרור שלו שעומד על 30 מיליון ליש"ט. בכך הצטרפו האנגלים לקבוצות אחרות באירופה ובעיקר בספרד שעושות זאת. וארדי כבש העונה 19 שערים בליגה ומוליך את השועלים לאליפות היסטורית, יחד עם ריאז מאחרז ואנגולו קאנטה, אך לאור גילו (יהיה בן 30 בינואר 2017), קשה להאמין שקבוצה תסכים לשלם עליו סכום גבוה כל כך.

 

 

צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד גילו עניין בחלוץ, אבל וארדי שהשכר שלו הועלה ל-80 אלף ליש"ט לשבוע רוצה כנראה להישאר ועד כה לא הראה סימנים שייכנע להצעות קוסמות שיוגשו לו. סביר להניח שבקבוצה גדולה אחרת הוא היה מרוויח פי שניים ולא נותרו לו שנים רבות כדי לעשות כסף גדול מהכדורגל. הוא עלה ללסטר רק מיליון ליש"ט כשנרכש מפליטווד טאון ב-2012 ושבר את שיא הכיבושים הרצוף עם 11 שערים העונה בליגה.

 

לפי וארדי הוא התאמץ לכבוש השנה בגלל שבחר בעצמו בקבוצה של הפרמייר-ליג בתחרות של ה"סאן". בקרוב סיפור חייו עשוי להיות מפורסם בסרט בהוליווד.

 

בתוך כך בלסטר מצאו מחליף פוטנציאלי לריאד מחרז המבוקש בברצלונה. בלסטר לא רוצים לוותר על הכוכב שכבש 15 שערים ובישל עוד 11 בליגה העונה, אבל אם לא תהיה ברירה הוא סימנו את חלוץ מולדה מוחמד אליונוסי כמחליפו. אליונוסי כבש העונה 15 שערים בקבוצתו ו-36 ב-78 משחקים מאז הגיע למולדה ב-2014. הנורבגי ממוצא מרוקאי היה מועמד ללסטר בינואר 2014 כאשר השועלים העדיפו לרכוש את מחרז.

 

אליונוסי. על הכוונת של השועלים (GettyImages)

 

מחרז. נמצא לו מחליף? (GettyImages)

 

לסטר נמצאת בכותרות כל העונה, אבל שחקניה לא הצליחו להיכנס למועדון לילה שלשום אחרי שלא זיהו אותם בעוד שחקני טוטנהאם נכנסו בקלות לאותו מועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי