"המחליפים מנומנמים וליברפול סופגת"

רוג'רס. ואצלו לא היו בעיות?
רוג'רס. ואצלו לא היו בעיות? | צילום: Gettyimages

ברנדן רוג'רס ביקר את מחליפו בליברפול בעקבות ההפסד ליונייטד, קראגר חיזק

(גודל טקסט)

מנג'ר ליברפול לשעבר, ברנדן רוג'רס, מתח ביקורת על המחליפים של יורגן קלופ שהחליף אותו בתפקיד. רוג'רס ואקס ליברפול, ג'יימי קראגר, נפגשו באולפן שידור המשחק שבין סוונזי ו-ווטפורד ויחד תקפו את קלופ. 

 

הסטטיסטיקה אומרת שליברפול ספגה העונה שבעה שערים, יותר מכל קבוצה אחרת, ממצבים נייחים ואיבדה עשר נקודות. לדברי רוג'רס, קלופ לא מצליח להוציא מהמחליפים שהוא שולח למגרש את המקסימום ולא מצליח להעביר להם את המסרים שלו. 

 

 

 

 

 

וכמובן שנושא השיחה היה ההפסד למנצ'סטר יונייטד במחזור האחרון. ג'ורדן אייב, לא הצליח לסגור את הקרן של יונייטד ממנה מרואן פלאיני הקדים את שחקני ליברפול, במהלך ממנו נכבש השער של וויין רוני.

 

 

קראגר שאל את רוג'רס האם המחליפים של קלופ עושים את העבודה, והצפון אירי אמר: "המחליפים לפעמים חשובים ביותר ועובדה שהטעות הזאת עלתה לליברפול במשחק".

 

 

יורגן קלופ. לא מקבל תמיכה מבית

 

 

לדברי רוג'רס הדבר הכי חשוב הוא לתת את המידע למחליפים בזמן כדי שיידעו מה לעשות. לדברי רוג'רס, המחליפים נכנסים כשהם מנומנמים והקבוצה סופגת לא מעט שערים. המנג'ר הקודם של ליברפול לא ציין שגם אצלו היתה קיימת בדיוק אותה בעיה. מצד שני אפשר לשאול אם כלום לא השתנה בליברפול לשם מה הביאו את קלופ. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי