חי: נוריץ'–ליברפול 0:0 ('10)

מילנר. בהתקפת האדומים
מילנר. בהתקפת האדומים |

נייסמית' עורך בכורה בקנריות רוצים להימנע מהפסד ליגה שלישי ברצף, קלופ בסגל חסר מחפש ניצחון ראשון בפרמייר-ליג ב-2016

(גודל טקסט)

ליברפול מתארחת כעת אצל נוריץ' במשחק שפותח את המחזור ה-23 בפרמייר-ליג (שידור ישיר בספורט2), מפגש אליו היא מגיעה פצועה וחבולה.

 

קחו נשימה ארוכה: פליפה קוטיניו, דניאל סטארידג', דיאן לוברן, מרטין שקרטל, דיבוק אוריגי – כולם פצועים ונעדרים מהסגל של יורגן קלופ. וזה כשלא כוללים את דני אינגס וג'ו גומס שגמרו את העונה לפני כמה חודשים. למרות זאת, כריסטיאן בנטקה מחוץ ל-11. אדם לאלנה, שגם לא כשיר לחלוטין, מתחיל על הספסל.

 

 

בהיעדרם, הגרמני נאלץ להסתפק בחלק קדמי שכולל את ג'יימס מילנר, ג'ורג' אייב ופירמינו. קולו טורה ממשיך בהגנה לצד מאמדו סאקו. החדשות הטובות מבחינת המייטירדס מגיעות מצידו של ג'ון פלנאגן, אשר נכלל בסגל ומקווה לעשות הופעת ליגה ראשונה אחרי 20 חודשים – המגן חזר לפעילות ברביעי האחרון בגביע מול אקסטר.

 

מנגד, סטיבן נייסמית' ואיבו פנטו, שהצטרפו השבוע לקנריות, עורכים הופעות בכורה. הרכש הנוסף, טימו קלוזה יחכה על הספסל לבכורה שלו במדי קבוצתו החדשה. שתיהן מגיעות אחרי הפסד, ליברפול נוצחה 1:0 על ידי מנצ'סטר יונייטד, בעוד נוריץ' הובסה 3:0 על ידי בורנמות'.

 

ההיסטוריה האחרונה מסמנת שני דברים: 1. יהיו גולים. 2. ליברפול תנצח. בתשעה מ-11 מפגשי הליגה האחרונים, האדומים ניצחו (ובשניים האחרים סיימו בתיקו), כאשר בששת האחרונים הם כבשו 22 שערים (12 מהם על ידי לואיס סוארס), והקנריות ספגו לפחות שלוש פעמים בשלושת משחקיהם האחרונים.

 

אם קלופ ייקח את שלוש הנקודות, תהיה זו הפעם הראשונה ב-2016. בארבעת משחקי החוץ האחרונים בליגה, כבשו רק שער אחד והפסידו בשלושה מהמפגשים הללו.

 

הרכבים:

 

נוריץ': רד; באסונג, מרטין, איבו פינטו, הוולהאן; דוראנס, האוסון, בריידי, רדמונד; נייסמית' מבוקאני

 

ליברפול: מיניולה; קליין, טורה, סאקו, קליין, מורנו; לייבה, הנדרסון, צ'אן; מילנר, אייב, פירמינו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי