"פעם ראשונה שמשחק מטורף מסתיים לטובתי"

קלופ עם המשקפיים האבודים
קלופ עם המשקפיים האבודים | צילום: AFP

קלופ בעננים אחרי ה-4:5 של ליברפול. לאלנה: "הצוות לקח סיכון ואני חייב לו"

(גודל טקסט)

ליברפול העונה מוכיחה שהכל אפשרי. היא מעדה מספר פעמים ברגע הכי לא נכון שיש, ספגה תבוסות, גם כבשה רביעייה מול מנצ'סטר סיטי באחד מרגעי השיא ואתמול הצליחה למחוק פיגור 3:1, לספוג בדקה ה-90 את ה-4:4 והספיקה לכבוש את השער החמישי, שער הניצחון, ב-4:5 הבלתי ייאמן בחוץ על נוריץ'.

באנגליה לא נרגעים מהמשחק ובתקשורת טענו כי מדובר באחד המשחקים הגדולים ביותר בפרמיירליג, אותו שמו ברשימה מכובדת לצד ה-3:4 של המיירטירדס בניוקאסל ב-1996, משחק האליפות של סיטי ב-2012 מול ק.פ.ר (2:3), ה-4:4 בין ארסנל לטוטנהאם ב-2008 ועוד משחקים רבים ומשובחים.

 

גיבור הניצחון, אדם לאלנה, אמר: "אני חייב את השער שלי לצוות הרפואי שעבד עלי בימים האחרונים". לאלנה, שהיה פצוע בשריר רגלו, היה בספק גדול למשחק ולדבריו: "קלופ עם הצוות הרפואי החליטו שאני מספיק כשיר לשבת על הספסל. קיבלתי מכה במשחק נגד מנצ'סטר יונייטד. הם בקלות יכלו לומר לי להישאר במלווד ולעבוד כדי להחלים, אבל אני חייב להם תודה. לפעמים הסיכונים בכדורגל מצליחים. ההרגשה אחרי שער הניצחון היתה מדהימה. כל החגיגות שהיו אחרי זה מוכיחות זאת. כל מי שהיה בליברפול במגרש היה מעורב בשער הזה. לא איכפת לי שספגתי צהוב על הורדת חולצה". 

"קלופ לקח סיכון וזה הצליח" (AFP)

 

לאלנה אמר שהוא זוכר ששאל את השופט לפני השער כמה זמן נשאר לסיום והבין כי נותרה דקה: "הדבר הבא שאני זוכר זה את שריקת הסיום ושלקחנו שלוש נקודות. זה משחק שלא נשכח אותו הרבה זמן והיה לי הכבוד גם לשחק וגם להביא את הניצחון". 

יורגן קלופ המאושר אמר בסיום: "עד עכשיו הלב שלי עוד דופק. היו לי כמה משחקים דומים כאלה בקריירה, אבל זה פעם ראשונה שמשחק כזה מטורף הסתיים לטובתי. אני מודה שתיקו היה יותר משקף, אבל לפעמים אתה צריך את המזל הזה". על ההגנה שלו אמר: "הבעיה היא שלא קל ליצור נגדנו מצבים וגם למנצ'סטר יונייטד לא היו מצבים נגדנו, אבל ברגע שמגיעים למצבים כובשים נגדנו בקלות רבה מדי ואת זה צריך לתקן". 

 

מעבר לדרמה, החגיגות המטורפות והמשקפיים שאבדו לקלופ, האדם האומלל על כר הדשא היה סטיבן נייסמית', חלוץ הקנריות שבבכורה שלו הבריק עם שער וסחף את נוריץ' ליתרון מדהים 1:3 – ועדיין הפסיד. נייסמית' קיים את הבטחתו לכבוש בבכורה נגד ליברפול, כפי שעשה במדי אברטון.  

 

נייסימת'. עמד בהבטחתו לכבוש (Gettyimages)

 

המנג'ר אלכס ניל אמר בסיום: "ההגנה שלנו היתה עלובה וזה עלה לנו מחיר יקר. אם 11 שחקנים לא יכולים להגן על השער דקה ומשהו לסיום, אתה נענש. אני כועס מאוד וגם השחקנים צריכים לכעוס על עצמם. הובלנו 1:3, אבל מה שאנשים יזכרו מהמשחק זה 25 הדקות האחרונות".

 

14 משחקים בתולדות הפרמיירליג הסתיימו עם 9 שערים עד כה. במקום הראשון נמצא הניצחון של פורטסמות על רדינג ב-2007 בתוצאה 4:7 עם 11 שערים. עוד חמישה משחקים הסתיימו עם עשרה שערים ובהם ווסט ברומיץ' נגד מנצ'סטר יונייטד, 5:5 בשנת 2013, אבל לא רבים המשחקים שהוכרעו עם שני שערים בזמן פציעות ובתוצאה גבוהה כזו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי