ואן חאל הציע להתפטר, אך מנכ"ל יונייטד ביקש שימשיך

ואן חאל
ואן חאל | צילום: Gettyimages

ההולנדי הגיש בשבת את המכתב לאד וודוורד. נקבעה ישיבה נוספת בעניין

(גודל טקסט)

לואי ואן חאל הגיש את התפטרותו להנהלת מנצ'סטר יונייטד, אבל המנכ"ל אד וודוורד סרב לקבל את הבקשה ונתן גיבוי למנג'ר ההולנדי. כך עולה מפרסומים בכלי התקשורת באנגליה, לאחר שהאיש על הקווים התבקש להישאר בינתיים באולד טראפורד. 

על פי "גארדיין", ואן חאל הציע להתפטר מיד אחרי ההפסד של יונייטד 1:0 לסאות'המפטון, שקיבלה שער מצ'ארלי אוסטין בהופעת הבכורה שלו במועדון. אלא שוודוורד הצהיר שהוא מעניק גיבוי להולנדי וקבע למנג'ר ישיבה עם ההנהלה ביום שלישי. 

ואן חאל הודה לראשונה בשבת כי איכזב את אוהדי יונייטד ולא הצליח לספק את התוצרת שרצה. השדים האדומים ביציע ליוו את ההולנדי בקריאות בוז בעת שיצא מהמגרש והמאמן בן ה-64, שטס למולדתו ליום ההולדת של בתו, הסיק את המסקנה המתבקשת. 

על פי הפרסומים, וודוורד סרב להצעה הראשונית של ואן חאל משום שרצה בעצמו זמן כדי לעכל את משמעויות ההתפטרות האפשרית ולבחון חלופות במקרה שההולנדי אכן יעזוב. אם יונייטד תפשל גם מול דרבי קואנטי בגביע ביום שישי הקרוב, כנראה שלא יהיה מנוס מפרידה בין הצדדים. 

אם ואן חאל אכן יעזוב עוד לפני תום העונה, תסריט שנראה אפשרי בהחלט כבר יותר מפעם אחת, בפני הנהלת יונייטד יעמדו מספר אפשרויות קורצות. ז'וזה מוריניו פנוי להובלה, פפ גווארדיולה כבר הודיע שיעזוב את באיירן מינכן בסיום העונה הנוכחית וראיין גיגס נמצא על הספסל ויכול להוביל את השדים לפחות עד הקיץ. כרגע נראה שהאפשרות האחרונה היא ההגיונית מכולן.


הגיע הזמן של גיגסי? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי