ב-14:45: ליברפול מוכת הפציעות יוצאת לנוריץ'

לא מעוניין לדבר על רכש. קלופ
לא מעוניין לדבר על רכש. קלופ | צילום: AFP

קלופ: אין טעם בלרכוש זבל. 15 שערים בשלושת המפגשים האחרונים ביניהן

(גודל טקסט)

בעבר, משחקים בין נוריץ' סיטי לליברפול תמיד הסתיימו בניצחון המייטירדס. הקנריות לא ניצחו במפגשים בין השתיים מאז 1994, והפעם הם מקווים להפתיע (14:35, שידור ישיר בספורט2). בשלושת המשחקים האחרונים ביניהן בקארו רואד נכבשו 15 שערים, כך שיש תקוות שהרשתות ינועו.

 

במשחק האחרון ב-2014 ניצחה ליברפול 2:3, אך זיכרון המשחק ההוא יכול רק להכאיב לאוהדיה המסורים כי מאז היא נמצאת בנפילה חופשית. המרסיסיירדס של דניאל סטארידג' ולואיס סוארס צעדו בראש הטבלה בחודש אפריל ורשמו את ניצחונם ה-11 ברציפות, והתחושה הייתה שצלחת האליפות יכול לנחות באנפילד לראשונה מאז 1990. לאחר הניצחון ההוא סטיבן ג'רארד החליק מול צ'לסי, ואנפילד צפה בדמבה בה כובש שער ומחסל את תקוות האליפות של ליברפול החדשה.

 

 

פחות משנתיים מאוחר יותר, רק שמונה מתוך 18 השחקנים שהיו רשומים לאותו משחק נותרו בסגל, וקשה להגדיר אותם כטובים מביניהם. גם מכת הפתיעות חסרת התקדים שיורגן קלופ סובל ממנה לא מקלה עליו, והרכש של ינואר כולל עד אתה רק את סטיבן קולקר אקס ק.פ.ר.

 

חגג בזמנו. סוארס מכניע את נוריץ' (gettyimages)

 

"כל מי שמצפה מאיתנו לעשות רכש בגלל שיש לנו כסף טועה", הדגיש קלופ. "אנחנו יכולים לרכוש הרבה זבל ואז ישאלו מה עשינו. יש לנו תקציב שאנחנו עובדים איתו וצריך לעשות את ההחלטות הנכונות". ליברפול הציעה 24.5 מיליון ליש"ט על אלכס טישרה משחטר דונייצק המבוקש גם בצ'לסי, אבל קלופ לא רוצה לדבר על כך ושולל רכישות של פאניקה.

 

עד כה המרסיסיידרס איכזבו בחודש ינואר עם הפסדים לווסטהאם (2:0), למנצ'סטר יונייטד (1:0) ורק תיקו מכובד מול ארסנל (2:2) בליגה. רק בגביעים ליברפול יכולה להיות מרוצה אחרי ניצחון 0:1 על סטוק בחצי גמר גביע הליגה ואחרי שעברה (בקושי) את אקסטר מהליגה הרביעית בגביע. עוד נקודה חיובית: הצעירים שקלופ שילב בגביע, מחוסר ברירה, הוכיחו שיש עתיד.

 

כאמור, מכת הפציעות לא מרפה, וכעת גם אדם לאלנה בספק בגלל פציעה חדשה. קלופ מתלבט אם לפתוח עם כריסטיאן בנטקה בחוד או לחזור לאופצית רוברטו פירמינו שלפחות מול ארסנל גילה יכולת טובה עם צמד שערים.

 

"I'm delighted to be here," says new @NorwichCityFC signing Steven Naismith. Read more: https://t.co/y2ojnOtiUTpic.twitter.com/GbMzaDt91w

— Premier League (@premierleague) January 19, 2016

 

מן העבר השני, בנוריץ' מקווה הרכש החדש מאברטון, סטיבן נייסמית' שעלה 8.5 מיליון ליש"ט, לערוך בכורה. "כבשתי את שער הבכורה שלי באברטון נגד ליברפול ואני מקווה שזה יקרה גם עכשיו", אמר.

 

הרכבים משערים:

 

נוריץ': רוד, מרטין, קלוס, באסון, בריידי, רדמונד, טטי, האוסון, ג'רביס, נייסמית', אמבוקני.

 

ליברפול: מיניולה, קליין, טורה, סאקו, מורנו, לוקאס, צ'אן, הנדרסון, מילנר, פירמינו, אייב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי